وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تنها مسابقه زیبایی زنان در کشور عربستان +عکس

تنها مسابقه زیبایی زنان در کشور عربستان +عکس
«سکینه الزایر»، یکی از شرکت کنندگان در مسابقه ملکه زیبایی است. بدن و صورت او به طور کامل در زیر یک عبای بلند مشکی و یک روبند اسلامی‌پنهان شده و از این رو هیچ کسی نمی‌تواند حدس بزند که سکینه چه شکلی است.
 
در تنها مسابقه زیبایی عربستان که بین زنان برگزار می‌شود داوران هیچ توجهی به صورت یا اندام فرد شرکت کننده ندارند. در این مسابقه فردی برتر است که بهترین خصوصیات اخلاقی و احترام به والدین را از خود بروز دهد.
 
«خضراء المبارک» مسوول برگزاری این مسابقه می‌گوید: "هدف این مسابقه، سنجش میزان تعهد شرکت کنندگان به اصول اخلاقی اسلامی‌است. این مسابقه جایگزینی برای سایر مسابقات زیبایی است که تنها اندام و ظاهر زنان را ملاک قرار می‌دهند." وی می‌افزاید: "برنده این مسابقه لزوماً زیبا نخواهد بود.
 
تنها مسابقه زیبایی زنان در کشور عربستان +عکس

ما به زیبایی روحی و اخلاقیات توجه می‌کنیم." مسابقه انتخاب ملکه زیبایی اخلاقی در عربستان روز شنبه با حضور نزدیک به 200 شرکت کننده آغاز خواهد شد. شرکت کنندگان باید 10 هفته را در کلاس هایی بگذارند و سپس از آنها آزمون به عمل خواهد آمد. به علاوه شرکت کنندگان یک روز تمام را در خانه ای بزرگ به همراه مادران خود سپری خواهند کرد و در این مدت رفتارهای آنها و نحوه برخورد با مادرشان تحت نظر داوران زن قرار خواهد گرفت.
 
المبارک می‌گوید: "از آنجا که این مسابقه پخش تلویزیونی نمی‌شود و مردان حضور ندارند شرکت کنندگان می‌توانند روبندها و عباهای مشکی تمام قد خود را که همواره در ملاعام می‌پوشند درآورند."
 
مسابقه ملکی زیبایی اخلاقی، آخرین نمونه از تلاش کشورهای اسلامی‌برای مقابله با گسترش نفوذ فرهنگ های منحط غربی از طریق اینترنت و شبکه های ماهواره ای در منطقه محسوب می‌شود. امسال دومین سال برگزاری این مسابقه است و شمار شرکت کنندگان از 75 زن در سال 2008، نزدیک به سه برابر افزایش داشته است.
 
شرکت در این مسابقه برای زنان بین 15 تا 25 سال آزاد است. نام فرد برنده و نفرات دوم و سوم در ماه جولای اعلام خواهد شد. ملکه حدود 2 هزار و 600 دلار جایزه دریافت خواهد کرد و به نفرات دوم و سوم نیز هر یک هزار و 300 دلار پرداخت خواهد شد. «زهرا الشرفا» برنده سال گذشته می‌گوید، این مسابقه انگیزه ای برای زنان جوان است تا توجه بیشتر خود را به والدینشان نشان دهند: "من به شرکت کنندگان امسال می‌گویم که برنده شدن مهم نیست، موضوع مهم، تمکین از والدین است."
 
در سراسر جهان عرب، مسابقات زیبایی معدودی برگزار می‌شود. یکی از معروف ترین این مسابقات، مسابقه ای است که هر سال در لبنان برگزار شده و طی آن شرکت کنندگان با لباس های باز در برنامه تلویزیونی حاضر شده و به سئوالاتی درباره اطلاعات عمومی‌و …پاسخ می‌دهند.
 
عربستان قبلاً سابقه برگزاری چنین مسابقاتی را نداشت و تنها این مسابقات بین گوسفندها، شترها و سایر حیوانات برگزار می‌شد تا آنکه سال گذشته اولین دوره مسابقات زیبایی اخلاقی در این کشور پایه گذاری شد. دومین دوره این مسابقات نیز از روز شنبه در شهر شیعه نشین صفوه در استان قطیف آغاز خواهد شد در حالی که اکثر شرکت کنندگان آن از شیعیان محلی هستند اما به گفته مبارک، امسال مسلمانان سنی نیز می‌توانند در این رقابت ها شرکت کنند.
 
سکینه الزایر دانشجوی 24 ساله مدیریت بین المللی می‌گوید به این دلیل در مسابقات ثبت کرده که وی عیناً شبیه مادرش است و به خدمت گذاری به والدینش افتخار می‌کند. وی با اشاره به مسابقه مشابهی در لبنان که زیبایی ظاهری را ملاک قرار داده است می‌گوید: "این مربوط به اختلافات فرهنگی است، در عربستان این مسابقات از نظر اصول اسلامی‌غیرقابل قبول است".
 
«اوصاف المسلم» یک شرکت کننده زن دیگر نیز می‌گوید، اگر در این مسابقه برنده نشود چندان اهمیتی نخواهد داشت چرا که چیزهای مهم تری را بدست خواهد آورد: "من افتخار می‌کنم تا به همه نشان دهم که با دیگران برسر خدمت گذاری به والدینم رقابت می‌کنم".

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره