وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مرد بنزینی را بشناسید (کارت سوخت کم داره)+عکس

مرد بنزینی را بشناسید (کارت سوخت کم داره)+عکس
امروز فکر می کردم ما انسان ها دست این موش ها را از پشت بسته ایم، آخر من ندیده ام موشی لامپ بخورد یا برای 42 سال بنزین بنوشد.
 
پس بر اساس اطلاعات بالا نتیجه می شود نسل انسان ها به قبل از دایناسور ها بر می گردد چون موش ها درست در زمان دایناسور ها پای به جهان گذاشتند (حالا نیایبد بگید دو سالی این ور اونور شد ها خوب من که جانور شناس نیستم!).
 
مرد بنزینی را بشناسید (کارت سوخت کم داره)+عکس

اگر تا به حال یک بار بنزین کشیده باشید و این سوخت فسیلی به زبان مبارک خورده باشد حتما با من موافق خواهید بود که بنزین خوردنی نیست اما آقای چن جی جون معتقد است بنزین دردهایش را تسکین هم می دهد!

چن 71 ساله که در Shuijiang چین و تنها در کلبه ای جنگلی زندگی می کند در بین مردم منطقه علاوه بر مرد بنزینی، به استاد برش سنگ و استاد بافنده بامبو هم شهرت دارد (نگید چی هستند که خودمم نمی دونم!). چن به طور متوسط در ماه بین 3 تا 3.5 لیتر بنزین می نوشد تا درد های فیزیکی اش از بین برود.

 
نمی شود به طور دقیق گفت چن در طول 42 سال چقدر بنزین نوشیده ولی می توان حدس زد هر چه بوده، بالای 1.5 تن سوخت بوده است (فکر کن! با این توضیحات باید بنزین تو چین مفت باشه یا در آمد چن نجومی باشه. با این تفاسیر تو ایران فقط قشر مرفه می تونن همچین کارایی کنند حیف شد دلم بنزین خواست).
 
مرد بنزینی را بشناسید (کارت سوخت کم داره)+عکس

چن برای اولین بار در سال 1969 زمانی که درد شدیدی در قفسه سینه اش احساس کرد، نزد بزرگان ده رفت و از آن ها کمک خواست، آنها هم با توجه به درمان های سنتی و تشخیصی سل، نفت سفید را تجویز کردند.
 
چن قبل از نوشیدن نفت هیچ اعتقادی به تاثیر آن نداشت، او پس از نوشیدن اولین جرعه نفت سفید، درد شدیدی در معده اش احساس کرد و برای رهایی از درد ها به خواب پناه برد ولی بعد از بیدار شدن با کمال تعجب دید همه دردهایش بهبود یافته و این شد که او 42 سال برای فرار از دردهایش به طلای سیاه پناه برد.

جالب است بدانید چن از سال 2001 که برق در روستای آنها عمومیت پیدا کرد و نفت سفید کم یاب شد سوختش را به بنزین (فکر کنم سوپرش) تغییر داد. چن می گوید: “بنزین هم مثل نفت سفید روی من خوب جواب می دهد”.

دکتر های چینی می گویند بنزین چن را درمان نکرده بلکه فقط خاصیت تسکین بخشی برایش دارد ولی جای تعجب دارد که این ماده سوختی هیچ تاثیر بدی روی او نداشته و حال عمومی وی بسیار مطلوب است.

پی نوشت: چن عزیزم از آن جایی که شما با یک بشکه نفت هیچ فرقی ندارید و به یک جرقه بندید، لطفا نصب تابلوی “لطفا سیگار نکشید” را فراموش نکنید!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره