وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اعدام متجاوز به خواهر زن 5 ساله +شرح ماجرا

اعدام متجاوز به خواهر زن 5 ساله +شرح ماجرا
مقتوله را به نام «ز.ح» که خواهر خانمم بود به بهانه بردن نزد همسرم از مادر خانم خود در روستایی از توابع شهرستان میناب گرفتم و به یکی از باغات لیمو در روستایی از توابع شهرستان بندرعباس برده و او را مورد آزار و اذیت قرار دادم. به این علت مقتوله از هوش رفت که ازترس، وی را داخل گونی پیچیده و در کنار یکی از درختان لیمو دفن کردم.

تهران امروز: با حکم شعبه اول دادگاه کیفری استان هرمزگان و تایید شعبه 32 دیوان‌عالی کشور و تنفیذ آن توسط رئیس قوه قضائیه عامل جنایت تجاوز به یک کودک 5 ساله به دار مجازات آویخته شد.

این قتل که در روستایی از توابع بندرعباس رخ داده بود با پیگیری بازپرس ویژه قتل و مامورین آگاهی عامل جنایت دستگیر و به دار مجازات آویخته شد.

«ق.ک» قاتل این پرونده در بازجویی اولیه به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و گفت:‌مقتوله را به نام «ز.ح» که خواهر خانمم بود به بهانه بردن نزد همسرم از مادر خانم خود در روستایی از توابع شهرستان میناب گرفتم و به یکی از باغات لیمو در روستایی از توابع شهرستان بندرعباس برده و او را مورد آزار و اذیت قرار دادم. به این علت مقتوله از هوش رفت که ازترس، وی را داخل گونی پیچیده و در کنار یکی از درختان لیمو دفن کردم.

پس از صدور حکم در دادگاه کیفری استان و تایید شعبه32 دیوان عالی کشور و تنفیذ آن توسط رئیس قوه قضائیه سحرگاه روز چهارشنبه هفته گذشته این قاتل پلید در محل زندان مرکزی بندرعباس به دار مجازات آویخته شد.