وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دستگیری سه قاتل مرحوم روح الله داداشی + عکس

دستگیری سه قاتل مرحوم روح الله داداشی + عکس
رییس پلیس استانهای تهران و البرز گفت : متهم اصلی قتل مرحوم روح الله داداشی قویترین مردآهنین ایران و جهان شناسایی شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استانهای تهران و البرز، سردار ‘علیرضا اکبرشاهی ‘ افزود: به دنبال حادثه شنبه شب و قتل قویترین مردآهنین ایران و جهان در درگیری با سه جوان درکرج و متواری شدن عوامل حادثه ،پلیس شناسایی و دستگیری این افراد را در دستور کار ویژه قرار داد.

وی بیان داشت: سرانجام در کمتر از 24 ساعت دو نفر از متهمان شناسایی و دستگیر شدند که با دستگیری این دو متهم ، نفر سوم نیز صبح امروز دوشنبه شناسایی و به دام افتاد. اکبرشاهی گفت : تحقیقات پلیس نشان داد که نفر سوم دستگیر شده متهم اصلی قتل مرحوم روح الله داداشی است.
 
دستگیری سه قاتل مرحوم روح الله داداشی + عکس
 
وی اشاره ای به هویت متهم اصلی و همدستان وی در این حادثه نکرد. رییس پلیس استانهای تهران و البرز درباره جزییات شب حادثه قتل داداشی اظهار داشت :در پی وقوع یک فقره درگیری خیابانی در منطقه 45 متری گلشهر کرج و گزارش این حادثه به پلیس، بلافاصله مأموران به منطقه مورد نظر اعزام شدند.
وی ادامه داد: بررسی و تحقیقات پلیس نشان داد سه نفر سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید با مرحوم روح الله داداشی درگیری لفظی پیدا کرده اند.
اکبرشاهی افزود: قوی ترین مرد ایران وجهان که فردی آرام و نرم خوی بود سعی می کند با سعه صدر و بدون درگیری موضوع را ختم کند اما ناگهان یکی از سه نفر سرنشین خودرو پراید با شیی برنده ای که در دست داشت به روح الله داداشی نزدیک می شود و چند ضربه به گلو و سینه وی وارد می کند.
 
فرمانده انتظامی استانهای تهران و البرز ادامه داد: با مجروح شدن این قهرمان ملی و جهانی ، شهروندان بلافاصله او را به بیمارستان شهید آیت الله مدنی کرج انتقال می دهند اما متأسفانه به علت شدت جراحات وارده و پاره شدن شریان های حیاتی بدن، تلاش کادر پزشکی برای نجات جان وی بی نتیجه می ماند. اکبرشاهی گفت: جزییات بیشتر پرونده این حادثه پس از تکمیل شدن تحقیقات پلیس ،متعاقبا’ اعلام می شود.
عکس خبر مربوط به متهمان قتل مرحوم روح الله داداشی است که از طریق سامانه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استانهای تهران و البرز انتشاریافته است.