وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ساخت یک تابلو با کشتن بیش از 200 هزار مورچه !!

ساخت یک تابلو با کشتن بیش از 200 هزار مورچه !!
یک هنرمند بی رحم برای ساخت یک تابلو از 200 هزار مورچه استفاده کرد.
کریس ترومن این مخلوقات کوچک را به صورت زنده و در دسته‌های 40 هزارتایی خرید. هر کدام از این دسته‌ها 330 پوند قیمت داشتند. این مرد 32 ساله، سپس این حشرات را کشت و با استفاده از انبرک و با دقت بسیار بالا هر کدام از این مورچه‌ها را در جای خود قرار داد.

اثر نهایی که دارای ابعاد 1.21 در 1.06 متر است نزدیک به 35 هزار دلار قیمت گذاری شده است. آقای ترومن که از کالیفرنیای آمریکاست اقرار کرد که قرار دادن این تعداد مورچه در جای خود کار بسیار سختی بوده است. او حتی در نیمه‌های کار به دلیل کشتن این تعداد مورچه دچار عذاب وجدان شد و این کار را رها کرد.

او در این باره گفت: انجام این کار چند سال به طور کشید، چرا که در قسمتی از کار من به دلیل کشتن این تعداد مورچه احساس بدی پیدا کردم و ادامه کار را به مدت 1 سال متوقف کردم. اما بعدها حس کردم اگر من این کار را تمام نکنم مرگ مورچه‌ها بدون فایده خواهد بود و به همین دلیل باز کار خود را آغاز کردم.

حمل و نقل هر دسته از مورچه‌ها نیز نزدیک به 500 پوند هزینه داشت.

او در این باره گفت: زمانی که من 5 سالم بود برای اولین بار سعی کردم به حیات هوشمند آسیب وارد کنم. یک بار من و برادرم به یک لانه مورچه حمله کردیم و توسط مورچه‌های قرمز گزیده شدیم. من می‌خواستم با این کار به دوران کودکی خود بازگردم.

او در ادامه گفت: من در ابتدا سعی کردم هر کدام از مورچه‌ها را با دست بگیرم، اما به زودی متوجه شدم انجام این کار می‌تواند سال‌ها زمان ببرد. اما در نهایت به اینترنت رفتم و متوجه شدم می‌توان این حشرات را به صورت دسته‌ای خریداری کرد.

مردم در نگاه اول به این تابلو عکس‌العمل‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهند. بعضی می‌گویند این اثر کاملا بی‌فایده و وحشت‌ناک و غیرعادی است و عده‌ای دیگر معتقدند ساخت این تابلو جالب است. اما بعد از مدتی فکر کردن سوالات پیچیده‌تری به ذهن بازدید کنندگان می‌رسد. آیا کشتن این تعداد مورچه برای ساخت یک اثر هنری مشکلی ندارد؟ ارزش یک مورچه چه قدر است؟

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره