وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماسک برای سفیدی و لطافت پوست شانه و بازو

متداول ترین ماسک در این اعضا، مخلوطی از تخم مرغ، گلاب و زاج سفید است. به این ترتیب که چهار عدد تخم مرغ را در گلاب می جوشانید و مقدار کمی زاج سفید به آن می افزایید و به مدت نیم ساعت یا بیشتر روی پوست شانه و بازو می گذارید و سپس با آب نیم گرم می شویید.

برای این کار حتی می توان از ماسک ها یا از لوسیون های خاص پوست صورت نیز استفاده کرد.

 

 ماسک برای نرمی و لطافت پوست آرنج و سرزانو

بهترین و موثرترین لوسیون برای درمان پوست خشن و زبر این قسمت از اعضای بدن ، استفاده از لوسیون زیر می باشد که قابل نگهداری در یخچال نیز می باشد: شیر نصف پیمانه ، گلیسیرین یک قسمت ، بی کربنات سدیم یک قسمت ، بوراکس یک قسمت

شیر را گرم کرده و سپس گلیسیرین و بی کربنات سدیم و بوراکس را به آرامی به آن اضافه نمایید. از این لوسیون برای مالیدن به محل مورد نظر استفاده نمایید. استفاده از سرکه سیب نیز برای پوست های خشن این قسمت از بدن مفید می باشد. برای این کار باید از 1 قسمت سرکه با 8 قسمت آب استفاده نمایید و بر روی پوست مورد نظر مالیده تا روشن و نرم شود. استفاده از شیره بادام با شیر و یا روغن بادام با عسل، نیز در لطافت پوست های خشن بسیار موثر می باشد. راه بسیار مفید و آسان تر برای لطیف نمودن و روشن کردن پوست تیره و زبر آرنج و سرزانو استفاده از آب لیموترش می باشد که استفاده مرتب از آن اعجاز می نماید.

 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره