وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لایه بردارجو دو سر و شکرقهوه ای

 2قاشق سوپخوری دانه جو دو سر را (دانه جو دو سر را  با استفاده از آسیاب به آرد نرمی تبدیل کنید) به اضافه 2 قاشق چایخوری شکر قهوه ای به اضافه روغن آلوورا "Aloe Vera" و 1 قاشق چایخوری آبلیمو را با هم مخلوط نمایید تا زمانیکه یک خمیر نرم به دست آورید.

به آرامی آنرا به روی پوست خیس ماساژ دهید تا پوستی فوق العاده نرم و لطیف داشته باشید. این دستورالعمل فاسد شدنی است و باید بلافاصله پس از درست کردن استفاده شود.  (آیا می دانستید که : عصاره "Aloe Vera"  درد را تسکین می د هد و ژل به دست آمده از این گیاه تولید عفونت جلوگیری می کند و زخمهای سوختگی را ترمیم می کند. نوشیدن عصاره این گیاه اندازه سنگ کلیه را کوچک می کند. )

 

لایه بردار ماست و گردو

1 چهارم فنجان ماست بدون چربی و 1 چهارم فنجان گردو خرد شده را خوب مخلوط کنید. صورتتان را خیس کرده سپس این لایه بردار را روی پوست خود بمالید . سپس با آب گرم بشویید.
 

آیا می دانستید که : گردو در قرون وسطی به عنوان یک دارو مورد استفاده قرار می گرفته و  شربت حاوی برگ درخت گردو برای درمان دردهای عضلانی مورد استفاده قرار می گرفته و گردو برای تسکین و راحت تر کردن کار سیستم گوارشی استفاده می شده. از آنجاییکه ظاهرا مغز گردو شبیه به مغز انسان است در قرون 16 و 17 که درمان های علفی نیز رسمیت پیدا کرده بود برای درمان بیماری های سر، افزایش هوش و آرامش و تسکین ناراحتی های روحی استفاده می شود.

حتی امروزه در فرهنگ آسیایی ، مغز گردو به عنوان غذای مغز شناخته شده و در نظر گرفته می شود . دانش آموزان قبل از امتحاناتشان به عنوان تنقلات استفاده می کنند به این امید که نمرات بالایی بگیرند.

 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره