وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

افشای راز شبکه اغفال دختران توسط یک زن

افشای راز شبکه اغفال دختران توسط یک زن
متهمان در بازجویی‌ها اعتراف كردند تریاك‌ها را از یك قاچاقچی حرفه‌ای دریافت کرده و برای توزیع هر کیلوی آن 20 هزار تومان دستمزد می گرفتند.
 
مأموران با اعتراف‌های مادر و دختر تبهكار موفق شدند مخفیگاه «شیما» را در شمال كشور شناسایی كرده و او را همراه چهار دختر و پسر دیگر دستگیر کنند. گروه حوادث مأموران در جریان تحقیقات برای یافتن دختر فراری، راز شبكه بزرگ اغفال دختران و قاچاق مواد مخدر در شرق تهران را فاش كردند.
 
به گزارش خبرنگار ایران، ساعت 12 شب – 26 اردیبهشت – زن 60 ساله‌ای هراسان به كلانتری 147 گلبرگ رفت و از ناپدید شدن دخترش خبر داد. او به مأموران گفت: دخترم به نام «شیما» حدود پنج ماه قبل از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. در این مدت خیلی به دنبال او گشتم اما اثری از دخترم به دست نیاوردم تا این‌كه امروز متوجه شدم او در دام یك شبكه اغفال دختران و توزیع مواد مخدر گرفتار شده است.
 
مأموران كلانتری پس از طرح این شكایت، تحقیقات خود را آغاز كرده و دریافتند، سركرده شبكه زنی به نام «سارا» معروف به «خاله سارا» است كه با همدستی دخترش، دختران فراری را جذب شبكه خود می‌كند. در ادامه مأموران با «سارا» به بهانه خرید مواد مخدر وارد معامله صوری شدند كه زن تبهكار همراه 5/1 كیلوگرم تریاك در محل ملاقات حاضر شد. پس از دستگیری «سارا» یك گروه از مأموران تجسس به سرعت راهی خانه او شده و دخترش را در حال مخفی كردن مواد مخدر بازداشت كردند.
 
در بازرسی خانه نیز 21 كیلوگرم تریاك و 50 گرم ماده مخدر شیشه كشف شد. در جریان بررسی‌های مأموران مشخص شد، پدر خانواده نیز به اتهام حمل و نگهداری سه كیلو كراك به حبس ابد محكوم شده است. متهمان در بازجویی‌ها اعتراف كردند تریاك‌ها را از یك قاچاقچی حرفه‌ای دریافت کرده و برای توزیع هر کیلوی آن 20 هزار تومان دستمزد می گرفتند.
 
مأموران با اعتراف‌های مادر و دختر تبهكار موفق شدند مخفیگاه «شیما» را در شمال كشور شناسایی كرده و او را همراه چهار دختر و پسر دیگر دستگیر کنند. متهمان پس از بازجویی‌ها برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر اعضای شبكه به دادسرا معرفی شدند.