وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

همه مردم شیفته مد و لباس این خانم وزیر +عکس

همه مردم شیفته مد و لباس این خانم وزیر +عکس
به گزارش ایران ناز ، روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن در گزارشی نوشت:گرچه دیدار اخیر وزیران خارجه پاکستان و هند با نتایج مهمی که در عناوین نخست  مطبوعات جای بگیرند همراه نبود اما حاشیه های این دیدار بازتاب زیادی در مطبوعات هند داشت.

"حنا ربانی" که به تازگی به عنوان وزیر خارجه پاکستان معرفی شده اولین وزیر خارجه زن و با 34 سال سن کم سن ترین وزیر خارجه این کشور است.

در این گزارش آمده است: به محض پیاده شدن کم سن ترین و نخستین وزیر خارجه زن پاکستان از پلکان هواپیما ، گردنبدهای مروارید و عینک های «روبرتو كاوالی» و کیف های «بیركنز» او، تحسین هندی ها را برانگیخت!

همین تعجب و تحسین در نخستین دیدار وزیر خارجه زن پاکستان با همتای هندی او در دهلی نو نیز همراه بود.

مطبوعات هندی در وصف زیبایی های حنا ربانی نوشته اند:او تصویر تمامی وزیران خارجه قبلی پاکستان را تغییر داده است. پیراهن و شلوار حنا با گوشواره ها و گردنبد مرواریدی و عینک مارکدار او  "ست" بودند؛ عینکی که نیمی از صورت حنا را می پوشاند.

مطبوعات هندی که گویا مهم ترین موضوع سفر ربانی ، لباس و مد او بوده ، نوشتند: در روز دوم اما رنگ لباس حنا درخشان تر بود ، او لباسی به رنگ سفید و کرم پوشیده بود تا عمق اختلاف میان حنا 34 ساله و همتای سالخورده هندی اش " اس ام کریشنا" عیان تر شود!

وزیر خارجه هند در این دیدار کروات بنفش رنگ و لباسی آبی رنگ پوشیده بود.

وزیر خارجه پاکستان باعث شد در هند همه درباره نحوه لباس پوشیدن او صحبت کنند و بگویند که حنا بیش از مهارت های دیپلماتیک و سیاسی ، در لباس پوشیدن و خوش پوش بودن ماهر است.

در هند حتی فعالان مد و لباس که اصولاً به سیاست علاقه ای ندارند  ،پیگیر این رویداد دیپلماتیک شدند و فارغ از اختلافات سیاسی و انتقادات احزاب مخالف، حنا را در کنار "میشل اوباما" و "کارلا برونی" یک خوش پوش دانستند.

مراکز فعال در زمینه مد و لباس و حتی تویتر درباره خوش پوشی و لباس خانم وزیر شروع به صحت کردند.

یک طراح لباس در این باره می گوید:لباس های حنا را دوست دارم زیرا به دور از زرق و برق هستند. این شیوه لباس پوشیدن کاملا ما را به یاد پاکستان می اندازد و با لباس معمول دیگران فرق دارد.

خانم هیمانشو بارمیکا از فعالان مد و لباس در هند در این باره در توئیتر می نویسد: حنا ربانی به یکی از افراد مورد پیگیری طراحان لباس و مد در هند تبدیل شده است.

انتخاب رنگ ها و مدها توسط حنا باعث شد تا او خوش پوش و زنده دیده شود. البته کفش نیمه باز این وزیر خارجه تنها استثنای این وزیر خارجه "باوقار" پاکستان بود. او در تمامی مدت سفر از این کفش استفاده کرد.

مهارت های اجتماعی وزیر خارجه پاکستان نیز مورد علاقه هندی ها  قرار گرفت. او از خوراک میگو و کباب و بریانی که در مهمانی برای او در سفر به هند تدارک شده بود بسیار تعریف کرد.

 
وزیر خارجه پاکستان در هنگام ورود به فرودگاه دهلی نو
 
همه مردم شیفته مد و لباس این خانم وزیر +عکس

دیدار وزیران خارجه پاکستان و هند در دهلی نو
 
همه مردم شیفته مد و لباس این خانم وزیر +عکس
 
همه مردم شیفته مد و لباس این خانم وزیر +عکس

دیدار وزیران خارجه پاکستان و آمریکا
 
همه مردم شیفته مد و لباس این خانم وزیر +عکس

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره