وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سرقت عجیب و هولناك از یک دختر با گربه وحشی !!

سرقت عجیب و هولناك از یک دختر با گربه وحشی !!
ابتدای هفته جاری مأمور راهنمایی و رانندگی مستقر در میدان آزادی و رهگذران صدای فریادهای دختر جوانی را از یك خودرو شنیدند كه كمربند ایمنی دور دستش گره خورده و بدنش روی زمین كشیده می‌شد.
بلافاصله مأمور راهنمایی و رانندگی سوار بر موتوسیكلتش برای نجات دختر مجروح به تعقیب خودرو پرداخت، اما راننده همچنان در حركت بود. او وقتی مأمور موتورسوار پلیس را در تعقیب خود دید، با خودرو به او كوبید و پس از مجروح كردن او متواری شد.
 افسر پلیس كه بشدت مجروح شده بود، با كمك رانندگان عبوری به بیمارستان منتقل شد، اما همان موقع رانندگان یك دستگاه پراید و خودروی پژو پرشیا با دیدن این صحنه به تعقیب راننده فراری پرداخته و پس از تصادف شدید خودرو را متوقف كردند، اما راننده پای پیاده فرار كرد كه از سوی مردم دستگیر شد. دختر جوان كه بشدت مجروح شده بود، بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.
او روی تخت بیمارستان به مأموران گفت: همراه پدرم برای انجام كاری به حوالی میدان آزادی رفته بودیم. پشت فرمان خودرو نشسته بودم كه ناگهان مرد جوانی در خودرو را باز كرد و یك گربه وحشی را به طرفم پرت كرد.
 
بعد هم با زور و تهدید چاقو مرا از خودرو پائین كشید، اما به دلیل اینكه كمربند ایمنی دور دستم پیچیده بود، وقتی پشت فرمان نشست و حركت كرد، من روی زمین كشیده شدم. هرچقدر هم با جیغ و فریاد التماس كردم خودرو را نگه دارد، بی‌توجه به وضعیتم با سرعت به حركت ادامه داد تا اینكه با كمك یك مأمور پلیس و رانندگان عبوری خودرو متوقف شد.
 
سرقت عجیب و هولناك از یک دختر با گربه وحشی !!

رضا – 24 ساله – كه پس از دستگیری به پایگاه پنجم پلیس آگاهی منتقل شده بود، ضمن اعتراف به سرقت خودرو گفت: چند روز قبل و برای سرقت خودرو از شهرستان به تهران آمدم. پس از خرید یك چاقو در حوالی میدان آزادی پرسه می‌زدم تا طعمه مناسبی پیدا كنم.
 
با دیدن دختر جوانی كه پشت فرمان خودرو نشسته بود، گربه‌ای را كه در گونی انداخته بودم، به طرفش پرتاب كردم. همان‌طور كه فكر می‌كردم او از ترس در خودرو را باز كرد و من هم از فرصت استفاده كرده و او را بیرون انداختم، اما نمی‌دانستم كمربند ایمنی لابه‌لای دستش پیچیده و روی زمین كشیده می‌شود.
سرهنگ كارآگاه علی‌اكبر اسدی – رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران – با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر افسر راهنمایی و رانندگی و دختر جوان كه بشدت مجروح شده‌اند، در بیمارستان تحت درمان قرار دارند و متهم نیز برای بررسی سوابق كیفری و تحقیقات بیشتر با دستور قضایی بازداشت شده و در اختیار كارآگاهان پایگاه پنجم قرار دارد.