وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سوزانده شدن جسد خواننده جنجالی انگلیسی

سوزانده شدن جسد خواننده جنجالی انگلیسی
در جنبشهای آزادیخواهانه دنیای امروز ، سوزاندن جسد کاملا” پذیرفته شده است.
 
به گزارش ادیان نیوز ، بعد از مرگ امی وینهاوس در روز شنبه ۲۳ ژوئیه ، میچ و جنیس ، پدر و مادر امی ، از یکی از خاخامهای یهودی با نام فرانک هلنر درخواست کردند تا مراسم مذهبی تشیع جنازه این خواننده ۲۷ ساله را انجام دهد . فرانک در هنگام حضور در این مراسم، واقعا” تحت تاثیر صبر و استقامت خانواده او قرار گرفت .

او گفت: آنها واقعا صبور بودند . مرگ فرزند سخت ترین و غم انگیزترین اتفاق دنیا است. من فکر می کنم آنها مطمئن بودند که او خودش دلش می خواست از این دنیا برود و به آرامش ابدی برسد.

امی که سالها با مشکل اعتیاد به مواد مخدر دست و پنجه نرم می کرد به پدر و مادرش گفته بود که دلش می خواهد بعد از مرگش سوزانده شود تا خاکستر او به خاکستر مادر بزرگ محبوبش بپیوندد و از نظر خاخام هلنر نیز انجام وصیت امی و سوزاندن جسد او ، کار درستی بود.

او به روزنامه لندن ایوینینگ استاندارد گفت: در جنبشهای آزادیخواهانه دنیای امروز ، سوزاندن جسد کاملا” پذیرفته شده است. از آنجا که مادر بزرگ امی نیز سوزانده شده بود آنها دلشان می خواست خاکستر هر دوی آنها را باهم داشته باشند.

میچ و جنیس به همراه پسرشان الکس و یکی از دوستان نزدیکشان با نام تایلر جیم به خانه امی واقع در میدان کمدن لندن شمالی رفتند تا یکی از سنتهای یهودی با نام شیوا را اجرا کنند. طبق این سنت خانواده عزادار باید یک هفته برای متوفی خود سوگواری کنند.