وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پنج راه حل سریع و آسان برای صاف کردن شکم

پنج راه حل سریع و آسان برای صاف کردن شکم
آیا می خواهید شکم بزرگ تان را سریع کوچک کنید ؟ ما در این مقاله را ه حل هایی فوق العاده را به شما ارائه می دهیم.

از کم شروع کنید
همان طوری که اگر شناکردن را بلد نباشید، روز اول به قسمت عمیق استخر شیرجه نمی زنید، در اینجا هم در اولین دفعات ، هیچ وقت نباید از حرکت های پیچیده و پیشرفته ی  مربوط به عضلات تنه شروع کنید. از حرکات با دامنه کوتاه شروع کنید(مثلا یک تخته را به مدت 15 تا 20 ثانیه نگدارید)، و سپس هنگامی که قدرت عضلات بالاتنه تان بهبود یافت و در انجام حرکت ها مهارت پیدا کردید اقدام به انجام تمرین های دشوارتر کنید.

عضله های زیر لگن خود را به کار بگیرید
با به کار گیری این عضله ها( این عضله ها آنهایی هستند که  با متراکم کردن آنها جریان ادرار قطع می شود)، قبل و درحین نرمش های مربوط به عضلات شکمی، به صورت بهتری عضله های عرضی پایین شکم را وارد کار می کنید. عضله های عرضی دور شکم مانند یک کمربند تنه شما را در بر می گیرند. این کار کمک می کند که ناحیه میانی اندامتان محکم شود.

بر روی ورزش تمرکز کنید
بسیاری اوقات در هنگام انجام تمرین های ورزشی، از نظر ذهنی توجهی به حرکات خودمان نداریم. تلویزیون تماشا می کنیم، به کارهایی که باید انجام بدهیم فکر می کنیم، یا حتی فقط در فکر آن هستیم که ورزشمان زودتر تمام بشود، به جای آن که به آنچه انجام می دهیم توجه داشته باشیم.

 
با تمرکز کردن خوب بر روی ورزش، شما نه تنها کمتر در معرض آسیب دیدن هستید(زیرا حواستان جمع است و به صدای بدنتان گوش می دهید) ، بلکه شما ارتباط ذهن و بدنتان را برقرار می کنید که کمک می کند تا رشته های عضلانی بیشتری را به کار بگیرید و در نتیجه نتایج بهتری از کارتان بگیرید.

قفسه سینه را جمع کنید
در دراز و نشست معمولی، افراد معمولا بدون توجه شیوه درست این حرکت، بالا و پایین می روند. احتمالا شما هم همین طور هستید؟ خوب ، روش درست این است که هنگامی که در این حرکت به سمت پایین می روید حواستان را جمع کرده و قفسه سینه خود را جمع و بسته نگهدارید. این کار کمک می کند که عضله های بخش شکم را بیشتر منقبض کنید، همچنین عضله های کمربند شکمی را بیشتر به کار می گیرید و پشت خود را به خوبی تحت حمایت قرار می دهید.

نفس خود را نگه ندارید
عضلات بالاتنه شما برای انجام فعالیت با ظرفیت کامل، نیازمند اکسیژن است، لذا باید مطمئن باشید که مرتبا تنفس می کنید. به عنوان یک قاعده کلی، لازم است  که در آسانترین بخش حرکت، نفس را به درون سینه بکشید(مثلا در هنگامی که در نرمش کرانچ، به پایین می آیید) و در هنگامی که بیشترین نیرو را وارد می کنید، نفس را بیرون بدهید( در هنگام بالا بردن تنه در حرکت کرانچ و دراز و نشست).

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره