وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مادری فرزندان خود رابرای انتقام ازشوهر کشت !!

مادری فرزندان خود رابرای انتقام ازشوهر کشت !!
فیونا دونیسون از پسر و دختر خردسال خود به عنوان آخرین وسیله برای انتقام از همسر سابق خود استفاده کرد. مادری فرزندانش رابرای انتقام ازشوهر کشتبه گزارش فرارو به نقل از گاردین، فیونا دونیسون به جرم قتل دو فرزند خود و پنهان کردن اجسادشان در صندوق عقب خودروی خود، پس از قطع روابط با پدر این دو کودک به حداقل ۳۲ سال زندان محکوم شد.

این زن ۴۵ ساله از هری سه ساله و الیس دو ساله به عنوان آخرین گروگان های خود استفاده کرده و با کشتن آنها قصد ضربه زدن به پائول دونیسون را داشته است.

وی صبح روز ۲۷ ژانویه به مرکز پلیس هلسفیلد رفته و به قتل دو فرزند خود اعتراف کرده است. براساس گزارش دادگاه فیونا این دو کودک را شب قبل با استفاده از ملافه تخت شان خفه کرده بود.

گزارش ارائه شده به دادگاه چهار هفته ای فیونا نشان می دهد وی با وضعی پریشان در حالی که برش های سطحی بر روز مچ هایش به چشم می خورد به مرکز پلیس رفته و در همان زمان نتوانسته بود به ماموران بگوید که این دو کودک کجا هستند. پس از بررسی محل سکونت وی توسط پلیس، جسد آنها در صندوق عقب خودروی نیسان فیونا کشف شد.

فیونا پیش از این بارها از دیدار فرزندان و پدرشان به شیوه های مختلف جلوگیری کرده بود، وی به دورغ به پلیس گفته بود که پائول او را آزار می دهد و به مدیر مدرسه پرستاری کودکان نیز به دروغ گفته بود، پائول اجازه دیدن دو کودک را ندارد. به گفته دادستان پرونده زمانیکه فیونا در می یابد اقداماتش خللی در زندگی پائول ایجاد نکرده تصمیم به قتل دو کودک می گیرد تا از این طریق او را آزار دهد.