وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بد لباس و بد تیپ ترین مرد جهان انتخاب شد +عکس

بد لباس و بد تیپ ترین مرد جهان انتخاب شد +عکس
وقتی با چنین سوالی مواجه می‌شویم قبل از هر‌چیز گزینه‌های ثروتمند را بین از پاسخ‌های احتمالی حذف می‌کنیم.
به‌باور عمومی ثروتمندان هیچ مشکلی از بابت خرید لباس‌های مارک‌دار و گران‌قیمت ندارند و این بیشتر افراد طبقه متوسط هستند که برای خرید البسه مورد نظرشان با مشکلات مالی مواجه می‌شوند.
اما مجله جی کیو در تازه‌ترین شماره‌اش یکی از ثروتمندترین مردان جهان را برای این عنوان برگزیده است‌. مارک زاکربرگ موسس 27 ساله سایت اجتماعی فیس‌بوک به انتخاب این مجله در حالی بد‌لباس‌ترین مرد جهان شناخته شده که مجله تایم در سال قبل اورا به عنوان شخصیت برگزیده سال انتخاب کرد.
 
بد لباس و بد تیپ ترین مرد جهان انتخاب شد +عکس

این مجله درباره انتخاب زاکربرگ برای این عنوان نوشت: «شاید برخی از افرادی که در دنیای مجازی به ثروت‌های هنگفتی رسیده‌اند‌، گردانندگان واقعی دنیا باشند اما تست آی کیو آنها در دنیای مد اصلاً نمره بالایی ندارد و لباس‌هایی که می‌پوشند برای کل بشریت خجالت‌آور است‌!»
یکی از مشهورترین کج‌سلیقگی‌های زاکربرگ که ثروت او حداقل 18 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، زمانی بود که برای مصاحبه‌ای در شبکه ای بی سی با شلوار جین پاچه تا زده و دمپایی آدیداس مقابل دوربین ظاهر شد!!
از دیگر بد‌لباس‌های مشهور جهان با مشخصاتی مشابه باید به هاوارد استرینگر مدیرشرکت سونی و بیل گیتس موسس شرکت مایکروسافت اشاره کرد.
شون فنسی سردبیر مجله جی کیو درباره جزییات این انتخاب گفت‌: «انتخاب ما بر این اساس ساده‌پوشی و اولویت داشتن لباس‌های ارزان‌قیمت‌شان نبود، بلکه عدم تناسب لباس‌ها و ناهمخوانی‌شان در این رده‌بندی مد‌نظر قرار گرفت‌؛ وگرنه زاکربرگ قطعاً مشکل خیاط ندارد و اگر اراده کند می‌تواند شرکت Savile Row را یکجا با تمام خیاط‌هایش بخرد‌!»

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره