وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کرایه کامل قطار برای سفر توسط پیت و آنجلینا جولی

کرایه کامل قطار برای سفر توسط پیت و آنجلینا جولی
براد پیت و آنجلینا برای انتقال خانواده خود از لندن به شهر گلاسکو واقع در اسکاتلند ، یک قطار را بطور کامل کرایه کردند .

در این سفر ۵ ساعته به شهر گلاسکو، مدوکس ۱۰ ساله ،پکس ۷ ساله ، زهرا ۶ ساله ، شیلو ۵ ساله و ناکس و ویوین ۳ ساله هم همراه آنجلینا و براد بودند. قسمتهایی از فیلم جدید براد پیت با نام " جنگ جهانی زامبیها" در این شهر اسکاتلندی فیلمبرداری خواهد شد و به همین دلیل این زوج به همراه فرزندانشان به این شهر سفر کردند تا مثل همیشه در کنار هم باشند.

سخنگوی قطارهای ویرجین نیز این خبر را تایید کرد و گفت: "تا آنجایی که من اطلاع دارم ، آنجلینا و براد پیت کل قطار را کرایه کرده اند."

"سرویسی که به این زوج مشهور ارائه شد یک سرویس سفارشی و ویژه بود و مسلما" قیمت آن با قیمت خدماتی که به مسافران عادی ارائه می شود ، کاملا" متفاوت بود. آدمهای مختلف نیازهای متفاوتی دارند و شرکت ما موظف است مطابق با نیازهای مشتریان به آنها سرویسهای مختلف ارائه دهد."

قسمتهایی از فیلم " جنگ جهانی زامبیها" در شهر لندن فیلمبرداری شد و به همین دلیل این خانواده بزرگ و مشهور برای مدتی در شهر لندن اقامت داشتند . بنا به گزارشات رسیده در ساعتهایی که برادپیت سرگرم فیلمبرداری قسمتهایی از فیلم "جنگ جهانی زامبیها " بر روی یک کشتی بود ، آنجلینا نیز به همراه فرزندانش به جاهای مختلف لندن از جمله ریچموند و لندن جنوبی می رفت.

در این مدت آنجلینا ، شیلو و زهرا را به یک فروشگاه اسباب بازی در شهر لندن برد و بچه ها در حالیکه اسباب بازیهایی از قبیل تفنگهای کابویی و عروسکهای بنتن در دست داشتند ، فروشگاه را ترک کردند.