وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس های مخصوص پست در وبلاگها

عکس های مخصوص پست در وبلاگها

همیشه وقتی عکسهای پستها در وبلاگها پاک میشن اعصاب اداره کنندگان وبلاگها خورد میشه . سایتها که برای خودشون هوست دارن و از این بابت هیچ مشکلی ندارن. اما وبلاگهایی همچون این وبلاگ که عکسهای خودشونو در هوستهای رایگان آپ میکنند اختیار پاک کردنو میدهند به مدیران آن سایتها.

 

شاید بهترین سایتی که عکسها رو نگه داره همون تینی پیک باشه . ولی روال کاریش مشخص نیست شاید عکسهایی که شما برای آپلود کردن آنها وقت زیادی را صرف کرده باشید را به راحتی پاک کنه . همین 2 ماه پیش کلا اکانت منو ازم گرفت در اون اکانت من حدود 6000 عکس آپلود کرده بودم و همگی برای پستها بودن.

 

اگر به آرشیو وبلاگ سر بزنید متوجه خواهید شد که 75% پستهای من بدون عکس هستند . این تازه به قول خودمون بهترین هوست عکس هست. وقتی با این مشکل روبرو شدم در به در دنبال یه هوستی گشتم که به این راحتی عکسارو پاک نکنه . با سایتهای زیادی روبرو شدم مانند رادیکال که برای کشور روسیه است ولی اون راحتی رو برای آپلود عکس نداره.

 

بعد از یه مدت گشت و تست سایتها فهمیدم که همین 4shared خودمون بهترینه. این کار تنها برای عکسهای پستها قابل اجرا است عکسهایی حداکثر با عرض 600 پیکسل هستند. یه کم آپلود کردنش سخته ولی ارزششو داره . دوستانی که عکسهای مدل لباس و غیره نیز پست میدهدند نیز میتواند از این هوست استفاده کنند.

 

برای این کار شما به یک اکانت 4shared نیاز دارید. وقتی عکسی رو در این هوست آپلود میکند آدرسی که برای شما در نظر گرفته میشه توسط این سایت بدین شکل است

http://www.4shared.com/file/89051324/50c62cc4/99_online.html

 

ولی اگر به جای html که در انتهای این آدرس است کلمه ی ?sizeM=3 را تایپ کنید و به جای file هم بنویسید img عکس برای شما همانند هوستهای دیگر مانند تینیپیک آماده میشود

 

مثال :
http://www.4shared.com/file/89051324/50c62cc4/99_online.html

 

میشود
http://www.4shared.com/img/89051324/50c62cc4/99_online.?sizeM=3

 

البته به این نکته هم باید توجه داشته باشید که عکسها رو با کیفیت بالا آپلود کنید . چون خود 4shared از کیفیت عکسها یک مقدار کم میکنه . میشه گفت بهترین حالت سیو کردن عکسها با نرم افزار فوتوشاپ میباشد . در قسمت سیو برای وب در این نرم افزار پسوند JPEG رو انتخاب کنید و اون رو روی 100% قرار دهید.