وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ستاره ای که همسرش با 3 زن ارتباط داشت

ستاره ای که همسرش با 3 زن ارتباط داشت
ساندرا بولاک در سال 1964 در آرلینگتون ویرجینیا به دنیا آمده است. او در فیلم های بسیار زیادی حضور داشته است و امسال توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را کسب کند. اما این روزها زندگی او از حالت عادی خارج شده است و به یک جنجال رسانه ای تبدیل شده است.
 
ماجرا از این قرار است که جس جیمز همسر ساندرا به او خیانت کرده و با زن دیگری ارتباط داشته است!   جس جیمز به مدت 11ماه و درست زمانی که ساندرا مشغول فیلمبرداری فیلم جدیدش بوده با زنی به نام میشل مک گی رابطه عاشقانه برقرار کرده است. البته دو زن دیگر هم ادعا کرده اند که با جیمز در ارتباط بوده و مدارک خود را نیز ارائه کرده اند.
 
معشوقه اول: میشل مک گی  
 پس از اینکه ساندرا متوجه این ارتباط شد، همسرش از او عذرخواهی کرد و ازساندرا بولاک خواست او را ببخشد اما گزارش ها نشان می دهد که ساندرا تصمیمی برای بخشیدن همسرش ندارد و حتی گفته می شود با وکیلش صحبت کرده و کارهای مقدماتی برای جدایی و ترک جس جیمز را نیز انجام داده است.
 
ساندرا و جس حدود 5سال پیش بایکدیگر ازدواج کرده اند. جس جیمز قبلا دوبار دیگر نیز ازدواج کرده بود اما این اولین ازدواج ساندرا بولاک بوده است.
 
جس 40 و ساندرا 45سال سن دارند.قبل از ساندرا زنان سرشناس دیگری نیز بوده اند که به محض برنده شدن در اسکار از همسرشان جدا شده اند : هالی بری، جولیا رابرتز و اخرین آنها کیت وینسلت که چند هفته پیش از همسرش طلاق گرفت. آیا جایزه اسکار نفرین شده است؟!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره