وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تجاوز نیروهای قذافی به دختر 19 ساله + عکس

تجاوز نیروهای قذافی به دختر 19 ساله + عکس
سایت یورونیوز به سرگذشت یک دختر 19 ساله که در جریان مبارزه با مخالفان قذافی زخمی شده پرداخت وی متهم به قتل 16 تن از مخالفان قذافی است همچنین وی توسط سربازان قذافی نیز مورد تجاوز قرار می گرفته است.
 
به گزارش البرز نیوز؛ سایت یورونیوز در خبری تحت عنوان"سرنوشت دختری که مجبور به کشتن شانزده مخالف قذافی شد" نوشت: «تقریبا تمام نیروهای قذافی محله ابوسلیم در طرابلس را ترک کرده اند اما تعداد زیادی کشته و زخمی از خود به جای گذاشته اند در میان زخمی ها یک دختر جوان 19 ساله به چشم می خورد او که یک تک تیرانداز حرفه ای است، متهم به قتل 16 تن از مخالفان است او توسط سربازان قذافی نیز مورد تجاوز قرار می گرفته است این دختر 19 ساله که به دلایل امنیتی نخواسته هویت خود را فاش کند در ارتش لیبی استخدام شده بود.
 
او می گوید که از طرف همکاران خود وادار به قتل 16 تن از مخالفان شده است، در هنگام حمله به مقر قذافی در ابوسلیم او تلاش کرده که از آنجا فرار کند ولی از طبقه دوم ساختمانی سقوط کرده و به شدت از ناحیه پا و شکم زخمی شده است.»
 
او در مصاحبه با خبرنگار یورونیوز گفت: «آنها به من اسلحه ای می دادند، هر بار یکی دو تا از مخالفان را می آوردند و از من می خواستند که آنها را بکشم آنها همیشه دور من بودند، دو تای آنها در دو طرف من و یکی هم پشت من می ایستادند و به من می گفتند یا آنها را بکش و یا کشته خواهی شد. بعد تعداد بیشتری را زیر درختی می گذاشتند و از من می خواستند که به سوی آنها شلیک کنم.
 
من هم به آنها شلیک می کردم. اما هر بار که می خواستم شلیک کنم، سرم را بر می گرداندم.» این دختر در پاسخ به این سوال که در مورد این کاری که به شما تحمیل شده بود چه احساسی دارید؟ گفت: «واقعا بخاطر آن متاسفم. رفتار سربازان قذافی بسیار با من بد بود.»

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره