وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سوپرمدل انگلیسی وبازگشت اوبه هویت ایرانی خود

سوپرمدل انگلیسی وبازگشت اوبه هویت ایرانی خود
روزنامه ایندیپندنت چاپ لندن نوشت: “یاسمین لی بن (یاسمین پروانه) که دارای اصلیت دوگانه انگلیسی – ایرانی است و سال هاست به عنوان یک سوپرمدل سرشناس در صنعت مد انگلیس فعالیت می کند قصد دارد به هویت ایرانی خود بازگردد و به همین منظور برای سفر به ایران ابراز تمایل کرده است.
 
به نوشته ایندیپندنت، هرچند همسر سیمون لی بن، خواننده پرآوازه گروه راک «دوران – دوران» در آکسفورد انگلیس به دنیا آمده اما پدرش، ایرج پروانه، اصلیت ایرانی دارد.براساس این گزارش یاسمین برای سفر به ایران اظهار تمایل کرده و گفته: “از ۱۰ سالگی در آنجا (ایران) نبوده ام و بسیار علاقه مندم با بازگشت به این کشور به هر کسی نشان دهم، ایران آن گونه که تبلیغ می شود، نیست.”
 
یاسمین سفر خود را دشوار دانست و گفت که نمی داند آیا از آمادگی لازم برای انجام آن برخوردار است یا خیر. به نوشته ایندیپندنت پیشتر گزارش شده بود موریسی از خوانندگان معروف انگلیسی قصد دارد در تهران کنسرت برپا کند و شاید یاسمین بتواند شوهرش سیمون و دوستانش از گروه دوران – دوران را متقاعد کند که در اجرای این کنسرت به گروه موریسی محلق شوند. یاسمین لی بن یا همان یاسمین پروانه اکتبر ۱۹۶۴ در آکسفورد انگلیس به دنیا آمد.
 
پدر وی اصلیت ایرانی دارد و مادرش انگلیسی است. یاسمین در طول سال های جوانی به یکی از سوپرمدل های مشهور انگلیس تبدیل شد و در سال ۱۹۸۴ با سیمون لی بن خواننده ارشد گروه راک دوران – دوران (Duran-Duran) ازدواج کرد. حاصل این ازدواج سه فرزند است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره