وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ریختن آب جوش بر سر مستخدم زن + عکس

ریختن آب جوش بر سر مستخدم زن + عکس

قذافی در طی دوران ۴۲ ساله حکومت خود در لیبی بار‌ها خطاب به مردم عنوان کرده که زندگی بسیار ساده‌ای برای خود فراهم کرده و این سادگی تا آن آنجاست که خود او شب‌ها در ننو می‌خوابد. اما انقلابیونی که طرابلس و خانه او را فتح کردند چیزهای دیگری دیدند. از برندهای مختلف عینک‌های آفتابی که حتی برخی از آن‌ها هنوز از جعبه خارج نشده بودند تا انواع و اقسام صابون‌ها، اودکلن‌ها و لباس‌های زیر یکدست مشکی و… در این میان فرزندان قذافی نیز زندگی تجملاتی برای خود برپا کرده بودند و در سواحل طرابلس مشغول به زندگی بودند.

به گزارش «فردا» به نقل از سی ان ان، یکی از این ویلاهایی که در ساحل طرابلس قرار داشتند متعلق به هانیبال قذافی- فرزند سرهنگ- بود. این ویلا مجهز به پیانو، ضبط و استریو، استخر شنا و وسایل غواصی، سالن ورزش، سونا، جکوزی و… بود و نما و کف آن با سنگ پوشیده شده بود. علاوه بر تجملات و وسایل اشرافی، صحنه دردناکی را نیز رد آن دیده می‌شد؛ صحنه آزار و اذیت و شکنجه مستخدم فلیپینی.

هنگامی که خبرنگار سی ان ان در پی ترک ویلا است، یکی از خدمتکاران نزد او می‌آید و از زنی صحبت به میان می‌آورد که از سوی همسر هانیبال بشدت مورد شکنجه قرار گرفته است. خبرنگار عنوان می‌کند «در نگاه اول احساس کردم که این زن کلاهی بر سر گذاشته است، اما پس از کمی دقیق شدن متوجه شدم که کلیه بدن او از سوختگی پوشیده شده است. این زن داستان سوختگی خود را این طور تعریف کرد: «زمانی که جرات نکردم دختر آن‌ها را به دلیل گریه کردن ساکت کنم، آلین- همسر هانیبال- بشدت عصبانی شد و من را به حمام برد. او دستهای من را از پشت بست و همچنین پاهای من را. او دور دهان من را با چسب پوشاند و شروع به ریختن آب جوش بر روی من کرد».

تصاویر زیر نشان دهنده شکنجه‌هایی است که همسر هانیبال بر سر این خدمتکار آورده است.
 
 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره