وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رابطه نامشروع رئیس جمهوری با وجود 5 همسر!

رابطه نامشروع رئیس جمهوری با وجود 5 همسر!
بیستمین فرزند رییس‌جمهور "زوما" حاصل یک خیانت است! جاکوب زومای 67 ساله، رییس‌جمهور آفریقای جنوبی، در پی رابطه جنسی با دختر یکی از دوستان خود، صاحب بیستمین فرزند خود شد. با به دنیا آمدن بیستمین فرزند "جاکوب زوما" رییس‌جمهور آفریقای جنوبی که تاکنون پنج همسر قانونی اختیار کرده است و به افزودن 2 نفر دیگر به تعداد همسران خود فکر می‌کند، محافل سیاسی و اجتماعی وی را به کوتاهی در مبارزه با ایدز متهم کردند. منتقدان، دلیل این اتهام خود را بچه‌دار شدن زوما در نتیجه ارتباط جنسی نامشروع با دختر یکی از دوستانش دانسته‌اند. ر
 
وزنامه ساندی‌تایمز آفریقای جنوبی در گزارشی اعلام کرد که جاکوب زومای 67 ساله، به رابطه جنسی با دختر یکی از دوستان خود که یکی از عوامل سازماندهی برگزاری جام جهانی فوتبال در آفریقای جنوبی است، متهم است. "سونونو خوزا" دختر 39 ساله "ایروین خوزا" یک از مقامات فوتبال آفریقای جنوبی، در ماه اکتبر دختری را برای زوما در حالی به دنیا آورده که زوما خود تاکنون پنج بار ازدواج کرده و نوزده فرزند از آنها دارد.
 
این اظهارات در حالی هنوز از سوی دفتر زوما تکذیب نشده که انتقادات تندی را از سوی حزب مخالف زوما به همراه داشته است. "هلن زیله" رهبر این حزب اعلام کرده که "رفتار رییس‌جمهور زوما با برنامه وسیع دولت برای مقابله با داشتن چند شریک جنسی مغایر است و در واقع منتهی به خطر ابتلا به ایدز به خاطر داشتن روابط بی‌ملاحظه جنسی می‌شود.
 
بیستمین فرزند رییس‌جمهور، "تاندکیله ماتینا زوما" نام گرفته است و پدربزرگ مادری این نوزاد که رییس انجمن سازماندهی برگزاری جام جهانی و صاحب باشگاه "اورلانده پیرایتس" است، در گفتگو با بستگان خود اعلام کرده که از رابطه زوما و دخترش، احساس می‌کند که زوما به وی خیانت کرده است.
 
هفته گذشته و در اجلاس داووس هنگامی‌که از زوما پرسیده شد که آیا او تمام همسران خود را به یک اندازه دوست دارد؟ وی پاسخ داد: کاملاً! زوما در ادامه، چند همسری را جزیی از فرهنگشان دانسته و تصریح کرده بود که بر خلاف باورهایش عمل نمی‌کند. رییس‌جمهور آفریقای جنوبی چندی پیش ازدواج پنجم خود را جشن گرفته بود که تصاویر آن بر روی شبکه‌های جهانی قرار گرفت.