وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تجاوز مردی50 ساله به یک زن باردار+ عکس

تجاوز مردی50 ساله به یک زن باردار+ عکس
قربانی حادثه به قاضی گفت در حالی که من مریض بودم و باردار، وی به من تجاوز کرد و من در آن لحظه فقط گریه می‌کردم. در فیلم ضبط شده توسط پلیس نیز قربانی می‌گوید پشیمان است که چرا به مرد متجاوز اجازه ورود داده است.
 
دادگاه منطقه تیساید در شمال شرق انگلیس مرد 49 ساله‌ای را به اتهام تجاوز به زن جوان باردار به شش سال زندان محکوم کرد. به گزارش مشرق، شغل مرد متجاوز، بررسی حق امتیاز تلویزیون خانه‌ها بود (در انگلیس، مردم برای داشتن تلویزیون مالیات می‌دهند و مأمورانی هم هستند که بررسی می‌کنند که کدام خانه تلویزیون دارد و حق امتیاز پرداخت کرده است یا نه؟)
 
اما در زمان وقوع حادثه، خودرویش در میدلزبرو خراب شده و زن جوان دلش به حال وی سوخته و وی را برای خوردن قهوه در هوای سرد نوامبر به خانه دعوت می‌کند. قاضی جان والفورد، خطاب به متجاوز در دادگاه گفت مهربانی و رئوفت بانوی محترم را این گونه باید پاسخ داد؟ و به زن جوان نیز گفت متأسفانه شما جواب مهربانی خود را با بی‌رحمی مرد متجاوز دریافت کردید. قربانی حادثه به قاضی گفت در حالی که من مریض بودم و باردار، وی به من تجاوز کرد و من در آن لحظه فقط گریه می‌کردم. در فیلم ضبط شده توسط پلیس نیز قربانی می‌گوید پشیمان است که چرا به مرد متجاوز اجازه ورود داده است.
 
متهم مورد اتهامی را قبول نکرد اما قاضی مطابق قوانین انگلیس نه تنها برای وی شش سال زندان برید، بلکه نام وی را به عنوان حمله‌کننده جنسی به صورت مادام‌العمر ثبت کرد تا نتواند بعد از آزادی جرم خود را تکرار کند. بر این اساس وی مانند لکه ننگ باید صفت حمله‌کننده جنسی را با خود حمل کند و به دلیل ثبت در دفاتر و رایانه وی هیچ‌گاه نخواهد توانست مانند یک شهروند عادی زندگی کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره