وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هزینه فستیوال زیبایی دختران در تهران

هزینه فستیوال زیبایی دختران در تهران
در خیابان‌های تهران که قدم می‌زنی رقابت تنگاتنگ برای دلرباشدن را به وضوح مشاهده می‌کنی و هر روز می‌توانی چهره متفاوتی را از دختران پایتخت شاهد باشی، تب زیبایی تا جایی پیش رفته است که دیگر خیابان‌ها به محلی برای نمایش زیبایی و دلربایی چهره‌ها تبدیل شده است اما باید دید در پس این زیبایی تصنعی چه چهره‌ای نهفته است؟

این روزها صورت زیبا در ذهن و اندیشه جوانان جایگزین سیرت زیبا شده است و این بیت که "صورت زیبای ظاهر هیچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار" موجب تمسخر جوانان است.

در روزگاری که همه چیز با ملاک زیبایی سنجیده می‌شود و یافتن کار، ازدواج و تحسین و تمجید افراد بر مبنای زیبایی ظاهری آنها صورت می‌گیرد، نباید از دیدن افرادی که برای دلرباتر شدن هزینه‌های فراوانی را صرف می‌کنند، متعجب شد.

مدل‌های عجیب مو که این روزها در چهره اغلب دختران پایتخت توجه بسیاری از رهگذران و به ویژه پسران جوان را به خود جلب می‌کند عمدتاً از مدل‌های غربی ریشه گرفته و توسط آرایشگران داخلی ارائه می‌شود.

مش‌های فانتزی، بافت‌های‌ آفریقایی و مکزیکی، گذاشتن حلقه در مو، اکستنشن مو، کاشت ناخن، تاتوی ابرو و چشم تنها بخشی از تلاش دختران برای افزایش زیبایی و دلربایی است.

اما تمام این تلاش‌ها برای نمایش زیبایی در سطح خیابان‌های شهر صورت می‌گیرد به گونه‌ای که خیابان‌های پایتخت به نمایشگاه عرضه مدل‌های مو و آرایش صورت تبدیل شده است و برای آگاهی از جدیدترین مدل‌های مو و آرایش کافی است چند ساعتی را در یکی از مراکز خرید پایتخت قدم بزنی.

در این رقابت سخت و تنگاتنگ به منظور افزایش زیبایی و دلربایی تصنعی، آرایشگاه‌های زنانه بازار داغی را برای خود فراهم کرده‌اند و با انواع و اقسام مدل‌های غربی که تلفظ نام بسیاری از آنها نیز برایت دشوار است تلاش می‌کنند تا به تب زیبایی در میان دختران جوان دامن بزنند.

رنگ‌ و مش‌، اکستنشن مو (افزایش طول و حجم مو)، تاتوی ابرو و ویتامینه پوست تنها بخشی از خدماتی است که در آرایشگاه‌های زنانه با قیمت‌های متفاوت و گاه حیرت‌آور ارائه می‌شوند.

——————————————
اعتماد به آرایشگر برای تنوع در چهره

——————————————

از در آرایشگاهی واقع در شرق تهران که وارد می‌شوی جمعیت انبوهی از افراد را مشاهده می‌کنی که منتظرند تا نوبت آنها برسد.

دختر جوانی که برای اکستنشن مو به این آرایشگاه مراجعه کرده است با شوق فراوان از پایان یافتن ماه‌ها انتظار برای بلند شدن موهایش صحبت می‌کند و می‌گوید: با استفاده از اکستنشن مو و اطمینان به آرایشگر خود هر چند وقت یکبار ظاهر خود را کاملاً تغییر می‌دهم.

اما تمام این تلاش‌ها برای افزایش زیبایی و دلربایی با صرف هزینه‌های فراوان انجام می‌شود تا پس از آن، این افراد با اعتماد به نفس کامل در سطح خیابان‌های شهر قدم زده و زیبایی خود را به نمایش بگذارند بدون اینکه خود و دیگران بدانند این زیبایی آنها نیست بلکه ثمره تلاش بسیار آرایشگر و صرف هزینه‌های فراوان است.

—————————————-———
نرخ خدمات آرایشگاه‌ها برای افزایش زیبایی
————————————————-

اما آرایشگاه‌های زنانه خدمات مختلف خود را به چه قیمتی ارائه می‌کنند؟ با وجود اینکه اتحادیه نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه هر سال نرخ قیمت‌ها را تعیین می‌کند اما به وضوح می‌توان تفاوت قیمت را در میان آرایشگاه‌های شمال و جنوب شهر شاهد بود.

آرایش موی سر بیشترین تنوع را به خود اختصاص داده است و برای یک کوتاهی ساده مو قیمت‌های متفاوتی را از آرایشگاه‌های سطح شهر می‌شنوی و هر چه به مناطق شمالی شهر نزدیکتر شوی نرخ هزینه‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

——————————————————————
تفاوت بسیار هزینه‌ها در آرایشگاه‌های شمال و جنوب شهر
——————————————————————

کوتاهی مو در آرایشگاه‌های جنوب و مرکز شهر 5 تا 8 هزار تومان هزینه دارد اما هنگامی که به یک آرایشگاه معروف‌تر در خیابان‌های شمال تهران مراجعه می‌کنی این قیمت دو تا سه برابر می‌شود به گونه‌ای که با هزینه‌ 18 تا 20هزار تومان برای کوتاهی مو مواجه می‌شوی و زمانی‌که دلیل این قیمت بالا را جست‌و‌جو می‌کنی این پاسخ را دریافت خواهی کرد که "کارم را تمیز انجام می‌دهم!".

اما اکستنشن یا اضافه کردن مو در لابه لای موهای طبیعی که برای بلندتر کردن و پرپشت نشان دادن مو به کار می‌رود از سایر خدمات ارائه شده در آرایشگاه‌های زنانه است.

———————————————————————————-
رقم‌های نجومی برای پر كردن كچلی‌های موهای خانم‌های گیسو كمند!
———————————————————————————-

اکستنشن مو در آرایشگاه‌های مختلف قیمت متفاوتی دارد به گونه‌ای که از شاخه‌ای 1500 تومان شروع و تا 4 هزار تومان متغیر است به عنوان مثال برای فردی که موهای کم پشتی دارد اکستنشن مو200 تا 300 هزار تومان هزینه خواهد داشت و حتی در برخی از مواقع نیز خود فرد باید شاخه‌های مو را خریده و برای آرایشگر ببرد.

بافت مو نیز این روزها در میان دختران رواج بسیاری یافته است و شاهد انواع مدل‌های بافت از آفریقایی و مکزیکی تا خلیجی و عربی هستیم.

بافت آفریقایی فقط برای جلوی موها20 هزار تومان هزینه دارد و مبلغ بافت تمام مو در آرایشگاه‌های شمال تهران از 100 هزار تا 300 هزار تومان متغیر است و هر چه بافت ریزتر باشد هزینه آن بیشتر می‌شود؛ مش مو نیز از 100 هزار تومان شروع شده و گاه تا 300 هزار تومان برای برخی از افراد هزینه به همراه دارد.

اما باید یادآور شد كه این هزینه‌ها گاهی برای برخی خانواده‌ها در حد درآمد یك ماهه آن‌هاست و با این اعداد و ارقام چرخ‌های زندگی‌هایی می‌چرخد.

———————————-
کاشت 10 ناخن 80 هزار تومان!
———————————-

ناخن نیز یکی دیگر از اعضای بدن است که از تیغ زیبایی آرایشگر در امان نمانده است و کاشت ناخن و فرنچ آن برای زیباتر شدن این عضو در آرایشگاه‌های زنانه انجام می‌شود و گاه کاشت ناخن به قدری با روش‌های نامناسب و غیر بهداشتی انجام می‌شود که موجب عفونت می‌شود اما کاشت ناخن چه مقدار هزینه به همراه دارد؟

هم‌اکنون کاشت ناخن در آرایشگاه‌های شمال شهر تهران با قیمت‌های متفاوتی از 45 هزار تا 80 هزار تومان انجام می‌شود همچنین هزینه مانیکور و پدیکور ناخن از 7 هزار تا 20 هزار تومان متغیر است.

تاتوی ابرو و چشم نیز در برخی از آرایشگاه‌های زنانه انجام می‌شود و مشتریان خود را دارد.

هزینه تاتوی ابرو در آرایشگاه‌های مرکز شهر 25 هزار تومان است اما آرایشگاه‌های شمال تهران هزینه 60 تا 70 هزارتومانی را برای این کار دریافت می‌کنند.

اما همیشه این طور نیست که پس از تاتو چهره فرد زیباتر شود چرا که در برخی از مواقع تاتوی ابرو موجب زخم شدن آن می‌شود همچنین بیشتر افرادی که اقدام به تاتو کرده‌اند پس از مدتی پشیمان شده و می‌خواهند آن را پاک کنند اما اگر این تاتو دائم باشد به سختی از بین می‌رود و برای رفع آن باید دست به دامان متخصصان پوست و استفاده از لیزر شد تازه با این روش‌ها نیز امکان پاک شدن کامل آن کم است.

————————-
سلامتی؛ فدای زیبایی
————————-

در هنگام انجام روش‌های مختلف برای زیباتر شدن حوادث بسیاری ممکن است رخ دهد به عنوان مثال در هنگام تاتو اگر از روش‌های غیر بهداشتی استفاده شود امکان ابتلای زنان به عفونت و در برخی از مواقع ایدز وجود دارد.

زمانی که به آرایشگاه‌های مختلف در بالای شهر و پایین شهر سر می‌زنی با قیمت‌های متفاوت مواجه خواهی شد، هزینه‌های آرایشگاه‌های شمال تهران دو تا سه برابر آرایشگاه‌های جنوب شهر است و یکی از ملاک‌های این آرایشگاه‌ها برای دریافت هزینه‌ بیشتر اسم و رسم‌دار بودن آنهاست.

اما این روزها چه چیزی موجب شده است تا زیبایی به یکی از دغدغه‌های اصلی دختران جوان تبدیل شود؟ چیزی كه برای رسیدن به آن جیب‌های بسیاری خالی و زمان‌ بسیاری هدر می‌رود.

آیا مخاطبان این آرایشگاه‌ها كه همیشه هم جوان نیستند و اتفاقاً گاهی مادر تعدادی فرزند هم هستند به اندازه‌ای كه به این زیبایی‌های درد سر ساز فكر می‌كنند، زیبایی و سلامت كانون خانواده را هم مورد توجه قرار می‌دهند؟

آیا كسی می‌داند در پس چهره زنان پر رنگ و لعابی كه امروز در سطح جامعه رنگین كمان فساد شده‌اند، چه چهره‌ای پنهان است و این همه هزینه برای نمایش این زیبایی‌های ساختگی در سطح جامعه چیست؟

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره