وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انتشار فیلم مجالس خصوصی توسط صاحب یک آتلیه

اعتماد:صاحب یک آتلیه که فیلم ها و عکس های مجالس خصوصی شهروندان را تکثیر می کرد بازداشت شد.

 چندی قبل ماموران پلیس ورامین از انتشار تصاویر خصوصی جشن ها و مهمانی های مختلف در سطح شهر مطلع شدند. نوع تصاویر نشان می داد افرادی که در فیلم حضور دارند از فیلمبرداری مطلع هستند. افسران پلیس پس از بررسی این اطلاعات از آنجا که تصویربرداری نیز کاملاً حرفه یی بود به این نتیجه رسیدند که به طور حتم فیلم ها از سوی فیلمبردار این مهمانی ها منتشر شده است. به همین خاطر چند آتلیه عکاسی که گمان می رفت در این کار دخیل هستند به دقت تحت نظر گرفته شدند و سرانجام با انجام بررسی های فراوان فاش شد شخصی به نام علی اکبر که به تازگی یک آتلیه راه اندازی کرده است با جلب اعتماد مردم در مجالس خصوصی فیلمبرداری و عکسبرداری می کند و آنها را در سطح شهر توزیع می کند.

پس از به دست آمدن اطلاعات اولیه گروهی از ماموران با کسب مجوز قضایی به آتلیه علی اکبر رفتند و ضمن بازرسی محل کار این مرد، او را بازداشت کردند.

به این ترتیب متهم به پلیس آگاهی ورامین منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او در بازجویی های مقدماتی اتهامش را پذیرفت و به تشریح ماجرا پرداخت.

علی اکبر گفت؛ من به عنوان عکاس و فیلمبردار به مجالس عروسی، تولد ها و جشن ها می رفتم و از آنجا که صاحب مجلس نیز به من اعتماد داشت با خیال راحت از مراسم تصویربرداری می کردم و سپس فیلم ها را مونتاژ می کردم و به صاحب آن تحویل می دادم و به آنها اطمینان می دادم همه تصاویر ضبط شده را پاک کرده و هیچ فایلی را نگه نداشته ام اما مدتی بعد تصاویر خصوصی را در سطح وسیعی در شهر منتشر می کردم.

سرهنگ قاسم آبادی فرمانده انتظامی ورامین ضمن اعلام این مطلب گفت؛ متهم دستگیرشده پس از تحقیقات در بازجویی ها اعتراف کرد پس از میکس فیلم و چاپ عکس های خصوصی به آنها گفته فایل ها را حذف کرده است اما تصاویر را در کامپیوتر شخصی اش ذخیره و سپس اقدام به توزیع آنها کرده است.

رئیس پلیس ورامین با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است به شهروندان هشدار داد برای تصویربرداری از مجالس خصوصی شان به آتلیه های رسمی و دارای مجوز قانونی مراجعه کنند و به افراد دیگری اطمینان نکنند.