وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تجاوز جنجالی رئیس BBC به مجری زن

تجاوز جنجالی رئیس BBC به مجری زن
به گزارش ایران ناز به نقل از باشگاه خبرنگاران، برخی منابع طی 2 روز گذشته از تجاوز مدیر بخش فارسی بی بی سی به یكی از مجریان زن این شبكه به نام "پ.ق" خبر دادند؛ وسعت این خبر و سكوت سنگین 2 نفر دخیل در این ماجرا تا آنجا پیش رفت كه حتی رسانه های ضدانقلاب مجبور به انتشار این خبر شدند و خبر دادند كه این مجری از شبكه بی بی سی حذف شده است.
 
در برنامه "نوبت شما" نیز یكی از مخاطبان بی بی سی فارسی پس از لحظاتی در حال بیان ماجرای این تجاوز بر روی آنتن زنده بود كه مجری برنامه مذكور بلافاصله سخنان آن مخاطب را قطع و تاكید كرد كه مجبوریم "به خاطر رعایت حال آن مجری!" چنین تماس هایی را قطع كنیم.
 
طبق آخرین بررسی های اینترنتی در مورد عدم حضور چندین باره خانم "پ ق" در برنامه های شبکه بی بی سی طی روزهای گذشته، صحت خبر تجاوز صادق صبا مدیر بخش فارسی بی بی سی به این مجری زن مشهود است و طفره رفتن سیاوش اردلان از پاسخگویی به این سوال گواه این ماجراست. ضمن اینكه این مجری (پ.ق) نیز در صفحه فیس بوك خود هیچگونه واكنشی به این خبر نشان نداده و كاملا سكوت كرده است.
 
به نظر می رسد پس از افشای تجاوز مهدی فلاحتی و جمشید چالنگی دو تن از مجریان شبكه صدای آمریكا به 2 مجری زن این شبكه به نام های "ا.س" و "ن.م"، اكنون بحران تجاوز جنسی به بی بی سی فارسی رسیده باشد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره