وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز پنجشنبه 7 مهر 1390

فال و طالع بینی روز پنجشنبه 7 مهر 1390
فروردین : امروز شما می‌توانید به خود بقبولانید كه روابط دوستانه خیلی خوبی دارید. حتی اگر بدانید مسائل پیچیده‌ای وجود دارد كه نیاز به توجه و حل شدن دارند، با این حال ترجیح می‌دهید فعلاً به جای حل كردن این مسائل از حقایق فاصله بگیرید. نگاه كردن به توانایی‌های ناشناخته دیگران كار بدی نیست، اما نباید جایگزین حقایقی بشود كه درست جلوی چشمتان قرار دارد!

اردیبهشت : امروز احساسات شدید شما تبدیل به آگاهی شده‌اند، اما هنوز با دیگران احساس راحتی نمی‌كنید. شما ترجیح می‌دهید سرتان خلوت‌تر باشد، اما این خواسته‌های جدید شما می‌تواند زندگی‌تان را از این رو به آن رو كند. باوجود اینكه شما برای ابراز كردن احساسات‌تان وقت كافی دارید كه دنبال كلمات مناسب بگردید، ولی باز هم دیگران منظور شما را بد متوجه می‌شوند. فكر نكنید كه آنها شما را درك نمی‌كنند. شما باید زمانی را برای فكر كردن به چیزهایی كه تا بحال فكر می‌كردید آنها را خوب می‌شناختید اختصاص دهید.

خرداد : امروز روز خیال پردازی و شعر گفتن است!! اما حالا كه عطارد روابط شما را آشفته می‌كند، شاید وقت خیلی خوبی برای گرفتن یك پیغام ویژه نباشد. خیالات شما فراتر از زمان خود حركت می‌كنند و تا موقعی كه نخواسته‌اید افكار خود را وارد زندگی واقعی كنید، آنها می‌توانند دوست داشتنی باشند. اگر شما می‌خواهید حرف مهمی‌ زنید، سعی كنید تا فردا كه ماه كامل می‌شود صبر كنید.

تیر : امروز شما نمی‌توانید به راحتی ساعتی از روز را خالی نگه دارید، چرا كه دائماً به كارهایی كه می‌خواهید انجام دهید فكر می‌كنید. با وجود اینكه شما می‌توانید یك روز ایده آل را در ذهنتان مجسم كنید، ظاهراً چیزی شما را از داشتن چنین روزی محروم می‌كند. به جای ناراحت شدن به خاطر كارهایی كه قادر به انجام دادنشان نیستید، به خاطر كارهایی كه می‌توانید انجام دهید شكرگزار باشید.

مرداد : مثل اینكه شما در رویا سیر می‌كنید، یعنی جایی كه همه چیز همان طوری است كه باید باشد، ولی وقتی چشم خود را باز می‌كنید می‌بینید كه زندگی‌تان چقدر از این تصویر ایده‌آل فاصله دارد. شما معمولاً خیالات و رویاهای زیبایی را در سرتان می‌پرورانید، اما هم اكنون دوری از حیقیت چیزی نیست كه بتوانید از آن اجتناب كنید. به جای اینكه در ذهن خود به جاهای دور پرواز كنید، توجه خود را به خانه و تغییرات كوچكی كه می‌توانید به وجود آورید معطوف كنید.

شهریور : شما نمی‌توانید خیلی راحت به برنامه‌هایی كه در گذشته برای امروزتان در نظرگرفته بودید فكركنید، اما اگر قصد دارید كه كارهای خود را تمام كنید لازم است كه به گذشته خود نگاهی بیندازید. متاسفانه حالا كه عطارد سیاره بخت شا تحت تاثیر نپتون واقع شده است، واقعیت غیر قابل باور شده است. شاید بهتر باشد تصمیم گیری‌هایتان را چند روز به تاخیر انداخته و بعد به سراغشان آمده و تا آخر هفته تكلیف خود را روشن كنید.

مهر : در حالیكه فردا ماه جدید به نشانه شما نزدیك می‌شود، از یك طرف می‌دانید كه باید كارهای قبلی خود را تمام كند. از طرف دیگر امروز روز خوشی و تفریح كردن است و كار كردن برایتان خیلی سخت شده است! این تضاد می‌تواند از نظر احساسی آشفته تان كند، بنابراین كاری را انجام دهید كه ذهنتان را آرام تر كند.

آبان : امروز قدرت ریسك پذیری‌تان خیلی زیاد شده و توانایی تغییر دادن بعضی از چیزها را دارید. اما اگر بخواهید بدون داشتن یك تاكتیك ثابت و منظم این تغییرات را ایجاد كنید، كارتان به جای سازنده بودن بیشتر بنیان برانداز خواهد بود. بهترین نتایج ممكن را در ذهنتان تصور كنید و بعد طبق آن نتایجی كه آرزویش را دارید برنامه ریزی كنید. اگر شما بتوانید تمام جزئیات را در ذهنتان مجسم كنید شانس بیشتری خواهید داشت.

آذر : متوقف كردن برنامه‌های پرمشغله‌تان هم اكنون ایده‌ای مناسب است، برای اینكه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی كه برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید كرد. پس زمانی را در آرامش و سكوت مطلق سپری كنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینكه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره كنید.

دی : شما امروز با خواهر و برادر و یا با یكی از دوستان نزدیكتان مجادله‌ای لفظی خواهید داشت، اما نباید اجازه بدهید كه این حادثه تمام روزتان را خراب كند. شما در مقاومت كردن در برابر تجربه‌های قدیمی‌نظیر ندارید! ولی از تجربیات هیجان انگیز و به یادآوری خاطرات روزهای سخت لذت می‌برید. ولی نباید فراموش كنید كه كه زندگی كردن در زمان حال از فكر كردن به گذشته لذت بخش‌تر است.

بهمن : امروز رویاها و خیالات شما آنقدر نزدیك و قابل لمس به نظر می‌رسند كه شما می‌توانید آنها را لمس كنید و آنقدر واقعی هستند كه نمی‌توانید بین آنها با آنچه در واقعیت اتفاق می‌افتد تمایز قائل شوید. امروز اعتماد كردن به حس ششم از تكیه كردن بر واقعیت برای شما مهم‌تر است، چرا كه شما با نشانه‌های سمبلیك كه در ذهنتان شكل می‌گیرند هماهنگ هستید. به جای اینكه به دنبال برنامه‌های منطقی بروید، فقط با توجه به حس خود كار كنید. بعدها كه فكرتان منطقی‌تر شد به اندازه كافی وقت دارید كه دنبال این برنامه‌ها بروید.

 
اسفند : باوجود اینكه هم اكنون شما سعی می‌كنید كه انسان منطقی‌تری بشوید، امروز افكار حسی و غیر منطقی شما بیشتر رشد می‌كنند. اما تا موقعی كه نخواهید در زندگی‌تان هیچ تغییر مهمی ‌ایجاد كنید، این موضوع می‌تواند برایتان خطر آفرین باشد. امروز را مثل یك روز تعطیل در نظر بگیرید و به خودتان قول بدهید كه تجربه‌های خود را به وسیله مرتبط شدن با رازهایی كه بهشان مرتبط است عمیق‌تر كنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره