وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

10 نکته برای آقایان جهت توفیق در نقش همسر

مطمئن باشید که در تمام طول زندگی مسائل مسخره و در عین حال وقت گیری به قدر کافی وجود دارد که روابط زیبای زن وشوهر را تحت تاثیر قرار دهد واین هنر یک مرد است که در عین مواجه با تمام این مسائل از همسر خود غافل نشود. در ادامه به 10 مورد از عادت های صحیح و زیبایی که باعث تقویت روابط بین زوجین می شود و در عین حال توسط مردان باید رعایت شود اشاره می کنیم.

1- به مسائل و اموری که باعث اشتیاق و هیجان همسرتان می شود علاقه نشان دهید: مسلما این رفتار ، به خصوص برای مردان سخت است زیرا ما انسانها تصور می کنیم که کلا علاقه نشان دادن به علائق دیگران احمقانه است. ولی این طور نیست . درست است که این کار کمی مشکل به نظر می رسد اما نشان دادن علاقه به مسائلی که اشتیاق همسرتان را به دنبال دارد نشان دهنده فکر روشن و پویای شماست. مطمئن باشید که اگر به این امر توجه کنید باعث می شوید که همسرتان احساس بهتری نسبت به خود داشته باشد و در عین حال متوجه می شوید که چه عواملی باعث عملکرد بهتر همسرتان است.
2- کودکتان را برای رفتن به خواب بدرقه کنید: تعجب نکنید ، شما در واقع با این کار به همسرتان فرصت می دهید که کمی به خود بپردازد. حداقل یک شب در هفته این فرصت را به همسرتان بدهید که فارغ از مسائل کودکان به امور خود بپردازند. اجازه دهید که در این فاصله زمانی او حمام رود ، یا کتاب مورد علاقه خود را بخواند یا حتی ایمیل خود را چک کند. خیلی جالب است بدانید که این کار باعث شادی بی وصف همسرتان می شود . و این شادی برای همسرتان معادل شوقی است که موقع خرید جواهر یا حتی سفربه هاوایی از خود بروز می دهند.
3- عادت به عذر خواهی را یاد بگیرید: این کار آسان و درعین حال کمی سخت است . بستگی به منطق شما دارد. زمانی که اشتباه می کنید بهترین و در عین حال منطقی ترین کار عذرخواهی کردن است و این باعث خاتمه دادن به یک مشاجره بی نتیجه می شود.
4- از همسرتان به خاطر همراهی کردن با شما تشکر کنید: این تما چیزی است که می توانید بگویید . لازم نیست لیستی از خطاهای انجام داده را برای همسرتان مرور کنید. تنها از او به خاطر تحمل شما تشکر کنید و اجازه بدهید که او بفهمد که قدرش را می دانید و آدم بی خیالی نیستید.             
5- ریخت و پاش های خود را جمع و جور و تمیز کنید: مراقب باشید که ظرف غذاهای خورده و یا استکان چای نوشیده شده روی میز مقابل تلویزیون باقی نماند . چون صحنه ای از آثار وجودی خود خلق می کنید که اصلا جالب و جذاب نیست.
6- زمانی را برای بودن در کنار هم تنظیم کنید: حداقل یک دفعه در ماه را برای رفتن بیرون به صورت دو نفره ترتیب دهید. همسرتان را با سفارش پیتزا برای بچه ها یا تنظیم شیوه مراقبت از بچه ها و…..شگفت زده کنید. به همسرتان نشان دهید که در مسائل جزئی زندگی نیز حساس و دقیق و در عین حال دخیل هستید.
7- مثل یک تازه داماد به ظاهر خود اهمیت دهید: همسر خود را به خاطر بی قیدی نسبت به ظاهرتان خجالت زده نکنید. همسرتان را در مقابل دوستانش، نه تنها با رفتار آقا منشانه بلکه با ظاهر زیبا و شیک خود مفتخر کنید.
8- از خانواده خود دور شوید! بله درست خواندید . هر از گاهی و نه به صورت افراطی از مسئولیت ها و مشغله زندگی و کار خود فاصله بگیرید و با دوستان خود به مسافرت یا پیک نیک بروید. این باعث ایجاد آرامش شما می شود و به اصطلاح باتری شما را شارژمی کند. این کار باعث می شود که بعد از برگشت همسربهتری باشید.
9- ارتباطتان را باخانواده پدری تان حفظ کنید: ارتباط و رفت و آمد با خانواده پدری تان را برای همسرتان امری حتمی و قابل انتظار کنید. لازم نیست حتما پدر و مادر شما این رفت و آمد را ترتیب دهند، گاه گداری نیز شما پیش قدم شوید.
10- رفتاری که در اولی روزهای آشنایی و دیدار با همسرتان داشتید فراموش نکنید: به خاطر داشته باشید که او همسرتان است و نه یک دوست و رفیق . بنابر این رفتار شما باید همیشه برای او جالب و جذاب و دوست داشتنی باشد. در طول غذا خوردن آروغ نزنید، یا هنگامیکه مشترکا در حال تماشای فیلم هستید تمام ذرت های بو داده داخل ظرف را داخل دهان خود نچپانید.
مسلما شما در اولین روزهای آشنایی چنین اعمالی نداشته اید و الان نیز نباید چنین باشد. همچنان با رفتار خود بهترین تاثیر و احساس را برای همسرتان به ارمغان آورید. هر آنچه سبب زنده نگه داشتن روابط عاشقانه و صمیمی شما می شود و به پویایی و درخشندگی زندگی تان کمک می کند را انجام دهید.