وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس های بازیگران مشهور سینما که خواننده شدند!!

عکس های بازیگران مشهور سینما که خواننده شدند!!
دنیای شهرت در کنار مشکلات و سختی‌هایی که دارد، امتیازهایی هم دارد. یعنی اگر فردی صاحب نام و مشهور باشد و تصمیم به شروع تجارت یا کار در هر رشته‌ای بگیرد، شهرت حتما در پیشبرد بهتر آن کار و البته رونق گرفتنش تاثیر چشم‌گیری دارد؛ به نحوی که شهرت پله‌ای برای موفقیت در هر نوع تجارتی می‌شود.
 
به همین دلیل است که وقتی هنرمندان مشهور و سوپراستارها در شغل دوم‌شان موفقند، اما اگر همین هنرمندان بخواهند در هنر دیگری هم دستی داشته باشند، به خاطر شهرتی که پیدا می‌کنند از کار هنری دوم‌شان هم استقبال می‌شود.

برای مثال رضا کیانیان، هدیه تهرانی، نیکی کریمی و عباس کیارستمی از جمله بازیگران و سینماگرانی هستند که به هنر عکاسی علاقه دارند و در این زمینه به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یافتند.

در این میان، تعداد زیادی از بازیگرهای سینما و تلویزیون هم هستند که در کنار شغل بازیگری‌شان، به موسیقی و آواز علاقه‌ دارند و وقتی به خوانندگی روی آوردند، مورد قبول مردم و هواداران‌شان قرار گرفتند که تعدادی از آن‌ها را در ادامه معرفی می‌کنیم.
 
عکس های بازیگران مشهور سینما که خواننده شدند!!

زنده یاد خسرو شکیبایی، یکی از بازیگرهای توانای ایرانی است ‌که تنها در فیلم «خواهران غریب» به صورت جدی خوانندگی کرد. علاقه اصلی او به دکلمه اشعار شاعرانی چون حافظ و سهراب سپهری بود. او در همین رابطه آلبوم‌های «نامه‌ها و نشانی‌ها»، «مهربانی»، «پریشانی» و «مسافر» را روانه بازار موسیقی کرد. از مرحوم حسین پناهی نیز 14 دکلمه زیبا به یادگار مانده است. از دیگر بازیگرهایی که به دکلمه اشعار شاعران علاقه دارد، پرویز پرستویی است که اثاری در این زمینه دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به دکلمه بر روی ترانه‌های ناصر عبداللهی اشاره کرد.
 
عکس های بازیگران مشهور سینما که خواننده شدند!!

 
چند سال پیش که سریال «مرد دو هزار چهره» پخش می‌شد، فایل صوتی بر روی اینترنت منتشر شد که در آن مهران مدیری، برای کودکان ترانه‌های شاد می‌خواند. این فایل مربوط به یک آلبوم کودکانه در سال ۷۲ به کارگردانی بهروز غریب پور بود که مدیری، خواندن ترانه‌هایش را بر عهده گرفته بود. این آلبوم را باید نخستین فعالیت «مهران مدیری» در عرصه خوانندگی دانست.

وی سپس کاستی به نام «دلتنگی‌ها» را به بازار فرستاد که در آن، اشعار ‌هاتف علی مردانی را دکلمه کرده بود. آلبوم «از روی سادگی» با موسیقی زنده یاد بابک بیات و فردین خلعتبری، دیگر کار مدیری در این حوزه است. این بازیگر و کارگردان سرشناس از سال ۸۲ به بعد خوانندگی تیتراژ چندین فیلم و سریال، همچون سریال‌های «مهر و ماه»، «شب‌های برره»، «باغ مظفر»، «قهوه تلخ» و فیلم «هم نفس» (مهدی فخیم زاده) را تجربه کرد.

مدیری سال ۱۳۸۷ به گروه موسیقی کوبه‌ای «دارکوب» پیوست و کنسرت بزرگی را به یاد زنده یاد خسرو شکیبایی در سالن وزارت کشور اجرا کرد. اجرای مهران مدیری با تك نوازی كمانچه آغاز شد. سپس یك آواز خراسانی در دستگاه دشتی را خواند. وی همچنین در مراسم ده سالگی جشن دنیای تصویر، كه با حضور چهره‌های سینمایی- تلویزیونی برگزار شد، جایزه بهترین ترانه را برای سریال «باغ مظفر» دریافت کرد.

 
عکس های بازیگران مشهور سینما که خواننده شدند!!

 
صدای محمدرضا فروتن در «شب یلدا» كیومرث پور احمد، ‌به یادماندنی شد و بعد از آن بود که ‌به فروتن پیشنهاد شد تا اجرای ترانه های دیگری را هم انجام دهد اما او نپذیرفت. محمدرضا فروتن قبل از اینكه بازیگر شود، در كلاس‌های آواز شركت كرده بود و پیش استادانی چون صدیق‌ تعریف و سپهری درس آواز گرفته بود. او به تازگی بر روی آلبوم جدیدی با آهنگسازی بهمن زرین و ترانه‌های افشین یداللهی کار می‌کند که به زودی به بازار می‌آید.
 
عکس های بازیگران مشهور سینما که خواننده شدند!!

حامد بهداد برای اولین بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای آن کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد و راه ترقی در سینما را پیمود و از آن به بعد بود که نقش‌های متفاوتی را ایفا و جوایزی را کسب کرد. بهداد هم از آن دسته بازیگرهایی است که خوانندگی را تجربه کرده؛ او در گروه موسیقی دارکوب به همراه مهران مدیری به عنوان خواننده عضو است. در اثر جدید دارکوب، یک قطعه نوستالژی و فولکلور از دیار تربت‌جام وجود دارد که حامد بهداد آن را خوانده است.
 
عکس های بازیگران مشهور سینما که خواننده شدند!!

شهاب حسینی، یکی از اعضای گروه «هفت» است. گروهی که دو بازیگر دیگر، یعنی «امیرحسین مدرس» و «امین زندگانی» نیز در آن حضور دارند. برادرش آهنگ ساز بود و شهاب حسینی از طریق او به موسیقی علاقه مند شد. از شهاب حسینی، آلبوم «رایا» منتشر شده است. او درباره این آلبوم گفته است "می‌خواستم كاری جدا از بازیگری داشته باشم. دوست داشتم به عنوان یادگار، در این اثر امضایی از خودم به جا بگذارم".
 
عکس های بازیگران مشهور سینما که خواننده شدند!!

 
امین حیایی، تا به حال در دو فیلم «سرود تولد» و «بوی بهشت» خوانندگی کرده است. ساز تخصصی‌اش گیتار است و خودش می‌گوید که نوازندگی را بیشتر از خوانندگی دوست دارد. قرار بود چندی پیش در کنار اعضای گروه «کویر» یک کنسرت هم اجرا کند که به دلیل درگیری‌های بازیگری‌اش، موفق به انجام آن نشد. البته طبیعی است که بازیگر پرکاری چون امین حیایی فرصت حضور در چنین برنامه‌هایی را نداشته باشد! چندی پیش در یک برنامه زنده تلویزیونی به اصرار مجری برنامه ترانه ای را به صورت زنده اجرا کرد.
 
عکس های بازیگران مشهور سینما که خواننده شدند!!

 
رضا عطاران، بازیگر و کارگردان مجموعه‌های تلویزیونی طنز است که گاهی هم صدایش را امتحان می‌کند، چون به او گفته‌اند حنجره‌اش صدای گرامافون می‌دهد. او در «كوچه اقاقیا» ترانه‌ای را خواند كه باید قدیمی، گرامافونی و فالش به نظر می‌رسید. در «متهم گریخت» و «ترش و شیرین» رپ خوانی کرده است.
 
عکس های بازیگران مشهور سینما که خواننده شدند!!

 
حمید گودرزی، بازیگر جوان است که اولین کار خوانندگی‌اش را در سریال تلویزیونی «دانی و من» آغاز کرده و بعد از آن مدتی در گروه «هفت» هم می‌‌خوانده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره