وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

استفاده از لنز در جلسه خواستگاری حرام اعلام شد!!

استفاده از لنز در جلسه خواستگاری حرام اعلام شد!!
به گزارش ایران ناز به نقل از شیعه آنلاین فتوای مفتی ارشد عربستان سعودی پس از آن صادر شد که هفته گذشته یک مرد عربستانی ۱۲ ساعت پس از ازدواج با دختری متوجه شد که در جلسه خواستگاری دختر دیگری بجای وی حاضر شده بود.

شیخ «عبدالعزیز آل الشیخ» مفتی ارشد عربستان سعودی در جدید ترین فتوای خود استفاده از لنز در جلسه خواستگاری را حرام دانست و نسبت به این اقدام به شدت هشدار داد.

وی در ادامه گفت: «استفاده از لنز در جلسه خواستگاری به معنی تغییر رنگ چشم است و این کار در اصل فریب دادن طرف مقابل است از همین رو اقدامی حرام به شمار می رود. فردی که به خواستگاری می رود، باید در جلسه خواستگاری چهره و ظاهر واقعی طرف را ببیند تا در مورد زندگی با آن فرد تصمیم بگیرد».

آل الشیخ همچنین افزود: «ازدواج بر تدین و اخلاق باید باشد از همین رو بنده اولیاء امر و والدین دختران را دعوت می کنم که مراقب دخترانشان باشند که به فریب دیگران متوسل نشوند».

این مفتی سرشناس وهابی در ادامه فتوای خود افزود: «بنده معتقدم اگر مردی پس از خطبه عقد متوجه شد که خانم او را فریب داده، حق دارد آن خطبه را فسخ کند».

گفتنی است این فتوای مفتی ارشد عربستان سعودی پس از آن صادر شد که هفته گذشته یک مرد عربستانی ۱۲ ساعت پس از ازدواج با دختری متوجه شد که در جلسه خواستگاری دختر دیگری بجای وی حاضر شده بود.