وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چگونه موهای زیبایی داشته باشیم؟

چگونه موهای  زیبایی داشته باشیم؟
طبیعت مو هر چه که باشد، دقت دربارۀ تغذیۀ مان این شانس را به ما می‌دهد که موهای درخشان، براق و سالمی داشته باشیم. در اینجا چند توصیه مؤثر داریم که می‌توانند سلامت و زیبایی موی شما را بیشتر کنند…

گردو و انواع ماهی ها برای مو: اسیدهای چرب برای درخشش
اسیدهای چرب برای موها بسیار مهم هستند. در واقع سلامت پوست و به دنبال آن پوست سر، وابسته به دریافت میزان مناسب اسیدهای چرب است. از آنجایی که تغذیۀ ما عموماً سرشار از امگا 6 است، امگا ششی که در بیشتر روغن های گیاهی وجود دارد، باید توجه ویژه ای به دریافت امگا 3 نشان دهید: ماهی های چرب و گردو سرشار از امگا 3 هستند، البته ممکن است خودتان هم ایده های خوبی برای دریافت امگا 3 داشته باشید…

صدف, غلات، دانه ها و گوشت قرمز برای موها: روی پیشرو همه
اگر فکر می‌کنید که موهای تان خیلی کند رشد می‌کنند، شاید علت آن کمبود روی باشد. این عنصر کمینه یک آنتی اکسیدان قوی است و برای سلامت موها و ناخن های شما اهمیت قابل توجهی دارد. و خوب است بدانید که 80% افراد دچار کمبود این عنصر هستند! روی را می‌توانید در صدف های خوراکی ِ دریایی و همچنین در گوشت گاو، گوشت بره و بسیاری از دانه ها (خصوصاً دانۀ کنجد و کدو) از جمله دانۀ گندم بیابید.

پروتئین ها: کمک به رشد موهای شما
موهای ما از پروتئین ساخته شده اند. بنابراین مصرف کافی پروتئین، البته پروتئینی که کیفیتش مناسب باشد برای روی فرم بودن موها مهم است… بدین منظور مصرف گوشت ماهی یا گوشت بوقلمون فایدۀ بیشتری دارد زیرا هم جذب آنها برای بدن راحت تر است و هم چربی کمتری دارند.
توجه! با این حال در مصرف پروتئین زیاده روی نکنید و فیبرها و ویتامین هایی را که باید از طریق گیاهان برای بدن تأمین کنید را از یاد نبرید.

تمام این عناصر را می‌توانید در مکمل های غذایی که مخصوص مو هستند بیابید… اما سعی کنید تغذیه تان را غنی کنید از مواد غذایی مفید، که همیشه قیمت مناسبی هم دارند!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره