وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

به هم رسیدن دو بازیگر معروف هالیوودی

به هم رسیدن دو بازیگر معروف هالیوودی
شبکه اچ‌بی‌او فیلم زندگینامه لیبراچی را به کارگردانی استیون سودربرگ و با بازی مایکل داگلاس و مت دیمن تولید می‌کند.
این پروژه «پشت شمعدانی» نام دارد و در آن داگلاس نقش والژو والنتینو لیبراچی، نوازنده مشهور پیانو را بازی می‌کند. در این فیلم تلویزیونی مت دیمن نقش اسکات تورسون را بازی می‌کند که دوست صمیمی لیبراچی بود.

این فیلم سرمایه‌گذاران قدرتمندی دارد؛ جری وین‌تراب (تهیه‌کننده «یازده یار اوشن»)، گرگوری جیکاب (تهیه‌کننده «خبرچین!») و سوزان اکینس (تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های «پسر کاراته‌باز») در این فیلم سرمایه‌گذاری می‌کنند. سودربرگ هم که با «قاچاق» به جایزه اسکار رسید فیلمنامه ریچارد لاگریونس (فیلمنامه‌نویس «آب برای فیل‌ها») را کارگردانی می‌کند.

لن آماتو، رئیس بخش فیلم‌های تلویزیونی اچ‌بی‌او گفت: «این داستان بسیاری را شگفت‌زده می‌کند. داستان بامزه و احساساتی که جذابیت‌های بسیاری دارد. همکاری با سودربرگ برای شبکه بسیار مهم است. از اینکه سودربرگ بازیگران بزرگی مثل مایکل داگلاس و مت دیمن را هدایت کند، بسیار خوشحالیم.»

فیلمبرداری تابستان آینده در لس‌آنجلس، لاس‌وگاس و پالم اسپرینگز انجام می‌شود. وین‌تراب با همکاری اچ‌بی‌او امسال فیلم «راه او» را ساخته بود.

او گفت: «سال‌ها بود می‌خواستم فیلمی درمورد لیبراچی بسازم، تجربه «راه او» بسیار خوب بود و تصمیم گرفتم این تجربه را تکرار کنم. بازی داگلاس در نقش لیبراچی حتما دیدنی خواهد بود و همچنین حضور دیمن در نقش تورسون. همکاری این دو استعداد بازیگری با سودربرگ جذاب خواهد بود.»

وین‌تراب که فعلا در تلویزیون فعالیت می‌کند فیلم تلویزیونی «تهیه‌کننده» را برای سی‌بی‌اس تولید می‌کند که ماجرایش در دنیای اخبار می‌گذرد.

سودربرگ هم دلیل همکاری با تلویزیون را «نترس» بودن شبکه در ساخت برنامه‌های اصیل عنوان کرد و گفت: «از ابتدای این پروژه ما دو هدف اصلی داشتیم: خلاق بودن پروژه و ساختن آن به شکلی که افراد بسیاری آن را ببینند.»

لیبراچی هنرمند جالبی بوده، او در زمینه‌های کنسرت موسیقی، ضبط موسیقی، سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. او در فاصله 1950 تا 1970 به شهرت رسید و به گرانترین چهره دنیای سرگرمی بدل شد. او به زندگی تجملی و پوشیدن لباس‌های رنگارنگ و پرزرق و برق شهرت داشت.

این هنرمند سال 1987 در سن 67 سالگی درگذشت، پنج سال قبل از این اتفاق تورسون از لیبراچی شکایت کرد و درخواست 113 میلیون دلار غرامت کرد، این پرونده سال 1986 با پرداخت مبلغی بسیار کمتر به تورسون بسته شد. دوستی این دو پایان خوشی نداشت.

مایکل داگلاس پیش از این با سودربرگ در «قاچاق» همکاری کرده بود، او برنده اسکار برای بازی در «وال استریت» و به عنوان تهیه‌کننده برای «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» است. او یکی دو سالی بود به دلیل مبارزه با سرطان حنجره از سینما دور بود، اما ژانویه امسال اعلام کرد تومور سرطانی ریشه کن شده و آماده فعالیت است.

مت دیمن علاوه بر «خبرچین!» در مجموعه فیلم‌های «یاران اوشن» با سودربرگ همکاری کرده است.

سودربرگ چندی پیش «شیوع» را با بازی دیمن، کیت وینسلت، ماریون کوتیار و لارس فیشبرن روی پرده داشت که فروش خوبی کرد.ا و اعلام کرده بود از دنیای سینما خداحافظی می‌کند اما بعدا این خبر را تکذیب کرد.