وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختری 26 ساله در عرض چند روز 80 ساله شد+عکس

دختری 26 ساله در عرض چند روز 80 ساله شد+عکس
به گزارش ایران ناز ابتلا به اختلالی بسیار نادر باعث شده زنی 26 ساله ویتنامی طی چند روز تمامی دوران جوانی خود را سپری کرده و 50 سال پیرتر شود. تصور اینکه گذر عمر باعث شود روزی از جوانی 23 ساله به فردی سالخورده و 73 ساله تبدیل شوید بسیار ترسناک است، اما وحشتناکتر این است که این اتفاق طی چند روز رخ دهد نه 50 سال!
"گوین تی فونگ" زمانی که درمان واکنش آلرژیک بدنش نسبت به غذاهای دریایی را آغاز کرد تنها 23 سال سن داشت اما ترکیبی از داروهایی که برای درمان حساسیتش مصرف کرد در طول چند روز شادابی صورتش را از بین برد و پوست او را به پوستی پیر و پر چین و چروک تبدیل کرد.
 
دختری 26 ساله در عرض چند روز 80 ساله شد+عکس
فونگ که اکنون 26 سال سن دارد به هیچ وجه قابل شناسایی نیست و تنها صدا و رنگ طبیعی موهایش نشانه هایی هستند که همسایه ها می توانند از طریق آنها او را شناسایی کنند.
کشف دلیل اصلی پیری چند روزه فونگ هنوز پزشکان را درگیر خود کرده است، پزشکان بر سر دو بیماری تردید دارند: اختلالی به نام "لیپودیستروفی" و یا آثار جانبی استفاده بیش از اندازه از داروی استروئید.
 
دختری 26 ساله در عرض چند روز 80 ساله شد+عکس

لیپودیستروفی اختلالی بسیار نادر است که منجر به نابودی لایه چربی زیر پوست صورت می شود در حالی که پوست به رشد طبیعی خود ادامه می دهد. با این همه پزشکان در پی معاینات و آزمایشهای جدیدی که بر روی حساسیت پوست فونگ انجام داده اند این احتمال می رود که فونگ به اختلالی به نام "ماستوسیتوسیز" مبتلا شده است، اختلالی لاعلاج که به واسطه وجود تعداد زیادی از سلولهای مشهور به Mast در بدن انسان به وجود می آید.

ابتلا به این اختلال پیش از اینکه فونگ استفاده از شیوه های درمانی را آغاز کند، باید به تایید برسد، با اینهمه پزشکان امیدوارند در نهایت بتوانند به نتایج امیدوارکننده ای برسند. این امید وجود دارد که یوه های درمانی بتوانند 50 تا 70 درصد از پوست او را به حالت طبیعی بازگرداند.

 
دختری 26 ساله در عرض چند روز 80 ساله شد+عکس

بر اساس گزارش تلگراف، ماستوسیتوسیز با اختلال پیری زودرس که منجر به سالخوردگی 10 برابر سریعتر از حد معمول در کودکان می شود، متفاوت است.
 
نشانه های پیری زودرس از دست دادن موهای سر، بزرگ شدن ابعاد سر، آشکار شدن رگهای خونی از زیر پوست بدن، فرسوده شدن مفاصل و جابه جا شدن کشکک زانو است، همچنین نشانه های این بیماری معمولا از اولین سالگرد تولد کودکان خود را نشان می دهند. دلیل بروز این اختلال ازدیاد پروتئین "پروگرین" در بدن است، پروتئینی که سلولها را نابود کرده و روند پیری را تسریع می کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره