وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با دستکش کار کنید

اغلب شما خانم‌ها همواره دنبال راه ‌حلی هستید تا بتوانید از پیری پوست پیشگیری کنید، اما جالب است که خودتان همه شرایط را به نفع پیر شدن پوست فراهم می‌سازید!

تعجب نکنید چون به عنوان اولین عامل، به دنبال اجرای رژیم‌های غلط برای کاهش ناگهانی وزن، با کاهش آب بدن و کم شدن چربی زیر پوست، نمای پیری را به پوست خود هدیه می‌دهید.

شما با داشتن تغذیه نامناسب، نداشتن استراحت و خواب کافی به پیری زودرس پوست کمک می‌کنید.

اغلب شما تمایل ندارید در هنگام شستشو و انجام کارهای منزل، از دستکش استفاده کنید و با این کار پوست دستتان را در معرض آسیب‌های مختلف شیمیایی و فیزیکی قرار می‌دهید.

بسیاری از ما چند بار در روز دست‌هایمان را با آب می‌شوییم. آب موجب خشکی پوست ما می شود، چه رسد که در کنار آن از انواع شوینده‌ها و مواد قلیایی هم استفاده کنیم!

پوست وقتی خشک شود و آب آن کاسته گردد، نمای چروکیده و پیر پیدا می‌کند.

پوست دست‌ چون در معرض انواع آسیب‌های محیطی و فیزیکی و … است و هرگز کسی به سلامت آنها فکر نمی‌کند زودتر دچار نمای چروکیده و یا رگ‌های برجسته پشت دست می‌شود؛ مثلا کمتر کسی را می‌شناسید که پوست دست‌هایش را در برابر آفتاب حفظ کند و در هر فصلی دستکش مناسب بپوشد.

اگزمای مزمن دست ناشی از شستشوی زیاد با شوینده‌ها و آب و بدون دستکش کار کردن، پوست دست را خشک می‌کند و دیگر نمای براق ندارد و زشت و خشن و پیرتر به نظر می‌رسد.

عده کمی از خانم‌های خانه‌دار هستند که حتما قبل از شروع کارهای روزانه، دستکش می‌پوشند و حتی برای گردگیری کردن هم دستکش نخی دارند.

اگر قصد دارید به زیبایی دست‌هایتان و سلامت پوست خود کمک کنید و از پیری زودرس آن بکاهید باید با پوشیدن دستکش آشتی کنید.

باید از کرم های مرطوب‌کننده‌، بلافاصله پس از شستشوی دست و در حالی که هنوز رطوبت دارند، استفاده نمایید.

دو نوع مرطوب‌کننده داریم :

1- یک نوع آنها حالت پوششی دارند و از طبقه شاخی پوست نفوذ کرده و مقداری از چروک‌ها را صاف‌ می‌کنند و ظرف یک تا سه دقیقه بعد از استفاده مانند یک لایه محافظ، از تبخیر آب سطحی پوست جلوگیری می‌کنند که بهترین نمونه آن وازلین است.

2- نوع دیگر خودشان جاذب آب هستند و قادرند از قسمت میانی پوست ما که بیش از90 درصد آن را آب تشکیل می‌دهد، آب جذب کنند و پوست را مرطوب نگه دارند و نمای شاداب و جوان به پوست دست بدهند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره