وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تولد یازدهمین فرزند یک زن در سن 30 سالگی +عکس

تولد یازدهمین فرزند یک زن در سن 30 سالگی +عکس
دیل چاک مادر استرالیایی که پیش از این نامش را با دو بار بارداری چهارقلو در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده بود در آخرین زایمانش صاحب فرزند دوقلو شد.
به گزارش ایران ناز او و همسرش ساکن شهر سیدنی هستند و حالا والدین 11 فرزند محسوب می‌شوند. فرزند بزرگ آنها شلبی اکنون شش‌ساله است و اولین ست چهار قلوی آنها – اما، ساموئل، الیت، جوزف- در سال 2004 به دنیا آمدند و در سال آینده راهی مدرسه می‌شوند.
 
تولد یازدهمین فرزند یک زن در سن 30 سالگی +عکس
خانم چاک در سال 2005 برای دومین‌بار چهارقلو – سارا، الیس، متیو، میلی را به دنیا آورد که متأسفانه یکی از بچه‌ها – میلی – پس از تولد جان باخت. این زوج همچنین درسال2007 صاحب دختری به نام تایگرلیلی شدند.

دارن چاک پدر خانواده به تولد دوقلوها افتخار می‌کند و خبر از سلامت کامل آنها که یک دختر و یک پسر هستند می‌دهد. او تأکید می‌کند علیرغم حضور این تعداد بچه هنوز از تولد بچه‌های دیگر استقبال می‌کند اما ظاهراً بارداری مجدد می‌تواند برای سلامت همسرش خطرات جدی ایجاد کند و تولد این دوقلوها پایان راه است.

اما تولد این بچه‌ها باعث اعتراض شدید وزارت بهداشت استرالیا شده و این وزارتخانه طی بیانیه‌ای شدیداللحن خطاب به پزشک این خانواده و بیمارستانی که خانم چاک قبلاً دو چهارقلوی خود را آنجا بدنیا آورده بود خاطرنشان کرده باید به او هشدار داده می‌شد که بارداری مجدد میتواند برای او خطرناک باشد و نباید اجازه داده شود که سلامت مادر9 فرزند باردیگر به خطر بیفتد.
وران دی امبرویس پزشک خانواده چاک هنوز به این بیانیه پاسخی نداده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره