وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مردانی از سراسر جهان با خارق ‌العاده ‌ترین توانایی‌ ها

مردانی از سراسر جهان با خارق ‌العاده ‌ترین توانایی‌ ها
مغز باور نکردنی
 
مردانی از سراسر جهان با خارق ‌العاده ‌ترین توانایی‌ ها
 
Daniel Paul Tammetمردی انگلیسی با کارکرد بالای مغز در حد یک دانشمند است که دارای استعدادی در زمینه‌ سهولت محاسبات ریاضی، حافظه‌ ترتیبی و یادگیری زبان به صورت فطری می‌باشد. او مادرزادی به بیماری صرع دچار است. مشاهده‌ اعداد به مثابه رنگ‌ها و احساسات، نشانه ای از احساس متقارن است اما جزئیات و مشخصات شبیه‌سازی ذهن تامِت از اعداد، بسیار خاص و بی همتاست.
 
به گفته‌ی او، در ذهنش هر عددی تا عدد 10000 دارای شکل و احساس خاص خود است که در نتیجه‌ی آن او می تواند حاصل محاسبات را همانند یک تابلوی نقاشی ببیند و  اول یا مرکب بودن عدد را احساس کند. او تصاویر بصری خود را این‌گونه توصیف می کند: 289 زشت، 333 جذاب و به اندازه‌ عدد «پی»  زیبا!
 
تامت نه تنها دیده هایش را زبانی و لفظی تعریف می‌کند بلکه آثاری هنری نیز خلق می‌کند دقیقاً مانند نقاشی با آبرنگ… همانند نقاشی او با عدد پی.تامت رکورد‌دار قاره‌ اروپا در به حافظه سپردن و بازگویی عدد پی تا 22514 رقم در مدت زمانی بیش از 5 ساعت است.او همچنین به زبان‌های مختلفی از جمله انگلیسی، فرانسه، فنلاندی، آلمانی، اسپانیایی، لیتوانی، رومانیایی، استونیایی، ایسلندی، والش و اسپرانتو تسلط دارد.

امت زبان جدیدی به اسم مانتی (Manti) را نیز به وجود آورده است. تامت توانایی یادگیری سریع زبان‌های جدید را دارد و برای اثبات این موضوع در یک مستند تلویزیونی تلاش کرد زبان ایسلندی را طی یک هفته یاد بگیرد. هفت روز بعد او در تلویزیون ایسلند در حال انجام گفتگویی به زبان ایسلندی حضور یافت!

 لازم به یادآوری است که زبان ایسلندی به عنوان دشوارترین زبان ها از نظر ساختاری، گویشی و دستور زبانی در بین زبان‌های دنیا رکورددار است.
پسری با بینایی صوتی
 
مردانی از سراسر جهان با خارق ‌العاده ‌ترین توانایی‌ ها

Ben underwood taugh یک پسر نابیناست که هر دو چشم خود را بر اثر سرطان درسن 3 سالگی از دست داده است اما تا به امروز یک زندگی معمولی، با فعالیت در زمینه بسکتبال و دوچرخه‌سواری را تجربه کرده است. او به خود آموخته است که از پژواک محیط برای هدایت کردن خود در پیرامونش استفاده کند، بدون هیچ سگ راهنمایی. او حتی به دست هم احتیاج ندارد چرا که از صداها استفاده می‌کند.
 
بن صدای کوتاهی (همانند صدای کلیک) را به وجود می‌آورد سپس انعکاس این صدا در برخورد با اشیاء به او بر می‌گردد. گوش‌های او به طور خارق‌العاده‌ای این پژواک را دریافت می کند و به او امکان تشخیص مکان اشیاء را می‌دهد. او تنها انسانی است که همانند خفاش‌ها یا دلفین ها عمل می کند؛ تنها با استفاده از انعکاس صدا و نه هیچ چیز دیگر، او می‌بیند.
پسر لاستیکی
 
مردانی از سراسر جهان با خارق ‌العاده ‌ترین توانایی‌ ها

پسر لاستیکی، انعطاف‌پذیرترین مرد زنده، پنج مرتبه رکورد دار گینس و مشهورترین بندباز دنیاست. او در بسیاری از مسابقات حرفه ای بسکتبال و بیس بال و همچنین در برنامه های «نمایش امشب با Jay leno»، «مرکز پزشکی Espn»، «برنامه  oprah winfrey»، «باور می کنید یا نه» توسط «Ripley»، «criquedusoleil» ، «Best down» ، «sport show priod»، «کانال Discovery»، «مردان سیاه پوش2»، «کارنوال HBD»، «CSI:NY» ،«American got talent» شرکت کرده است.او بازوی خود را از حالت عادی خارج می کند (از مفصل) و از داخل یک راکت تنیس بدون سیم عبور می کند.
مرد آهن ربایی (مغناطیسی)
 
مردانی از سراسر جهان با خارق ‌العاده ‌ترین توانایی‌ ها

Liew thow lin پیمانکار بازنشسته‌ 70 ساله در مالزی، به تازگی با کشیدن ماشینی طی مسافتی 20 متری، به وسیله‌ زنجیر آهنی قلاب شده به یک صفحه‌ آهنی چسبیده روی قفسه‌ سینه‌اش، خبر ساز شده است. او می‌گوید متوجه شده که توانایی خارق‌العاده‌ای برای چسباندن اشیاء (به طور مغناطیسی) به پوستش دارد.
 
در حال حاضر او کشیدن ماشین را هم به فهرست نمایش‌هایش اضافه کرده است. به گفته‌ او، پس از خواندن مقاله‌ای درباره‌ خانواده‌ای در تایوان که دارای چنین قدرتی بودند، او چندین شیء آهنی را روی شکم خود قرار داد و در نهایت شگفتی شاهد آن بود که اشیاء به شکمش چسبیدند و به زمین نیفتادند و از آنجایی که این موهبت الهی در سه پسر و دو نوه‌ او نیز وجود دارد، او معتقد است که این توانایی موروثی است.
سلطان دندان
 
مردانی از سراسر جهان با خارق ‌العاده ‌ترین توانایی‌ ها

در 30 آگوست سال 2007 در پنجاهمین جشن سالگرد استقلال مالزی، راتاکریشان ولو (با نام محلی راجا گیگی) رکورد جهانی قبلی کشیدن قطار با دندان را شکست.این بار او 6 واگن متصل به هم به وزن 297/1تن را طی مسافتی بیش از 2/8 متر در ایستگاه قدیمی کوالالامپور کشید. راجا گیگی از تامپین در مالزی، فن متمرکز کردن قدرت بر هر بخشی از بدن را از یک معلم هندی در سن 14 سالگی فرا گرفته است.
آقای همه‌چیز‌خوار
 
مردانی از سراسر جهان با خارق ‌العاده ‌ترین توانایی‌ ها

Michel Lotito متولد 1950 کمدینی فرانسوی است که به خاطر خوردن اشیای غیرقابل هضم، به آقای همه چیز خوار مشهور شده است.نمایش های لولیتو در رابطه با خوردن فلزات، شیشه و پلاستیک است و در زمینه‌ی خوردن یک شیء کامل او نمایش‌هایی را با خوردن دوچرخه، تلویزیون و یک سسنا 150 داشته است.
 
او اشیائی در سایز کوچکتر که هنوز به اجزای دیگر خود متصل نشده‌ را به تکه‌های کوچک  تقسیم می‌کند و می‌بلعد. او یک هواپیما را در طی سالهای 1978 تا 1980 (طی 2 سال) خورد!لولیتو از کودکی شروع به خوردن اشیای نامتعارف فلزی کرد و از سال 1966، نمایش‌های عمومی خود را آغاز نمود. به دلیل رژیم خاصی که دارد حتی بعد از مصرف و خوردن اجسامی که معمولاً سمی هستند، به ندرت از اثرات بیماری رنج می‌برد.
 
او پیش از اجرای روزانه‌اش که در آن در حدود یک کیلوگرم از اجسام را می‌خورد، از روغن معدنی استفاده می‌کند و حجم قابل توجهی آب در حین صرف غذا می‌نوشد.او ظاهراً دارای شکم و روده‌ای با دیواره‌ای دو برابر ضخیم‌تر از حد معمول است و اسید دستگاه گوارش او آن طور که گفته شده به طرزی غیر عادی، قوی است و به او اجازه‌ هضم غذای فلزی‌اش را می‌دهد.
سلطان شکنجه
 
مردانی از سراسر جهان با خارق ‌العاده ‌ترین توانایی‌ ها

به نظر می‌رسد که دریافت «تیم کریدلند» از درد به هیچ وجه مانند دیگران نیست. او با فرو کردن میله‌ بافتنی در دستش بدون ابراز هیچ‌گونه احساس ناراحتی و درد همه را شگفت‌زده و متعجب می‌کند. او در حال حاضر نمایشی ترسناک و شوکه‌کننده برای بینندگان در سراسر آمریکا اجرا می‌کند.
 
آزمایش‌های علمی نشان می‌دهند که «تیم» می‌تواند سطح خیلی بالاتری از درد را نسبت به سایر انسان‌ها تحمل کند.او توضیح می‌دهد که با استفاده از تمرکز ذهن روی یک موضوع قادر است سیخ کباب را از داخل بدنش عبور دهد و گرما و سرمای شدید را بدون آسیب تحمل کند. او برای انجام بی‌خطر این کارها مطالعات وسیعی در زمینه‌ کالبدشناسی و آناتومی بدن انسان انجام داده زیرا سوراخ کردن یک شریان می تواند خط پایان زندگی‌اش باشد.
نجواگر شیرها
 
مردانی از سراسر جهان با خارق ‌العاده ‌ترین توانایی‌ ها

رفتارشناس حیوانات، کوین ریچاردسون می‌گوید که به هوش طبیعی شیرها برای ایجاد احساس و ساختن یک رابطه‌ صمیمی با این گربه‌های بزرگ اعتماد و ایمان دارد. او می‌تواند شب را با تکیه دادن بر بدن چمباتمه زده‌ آنان بدون کوچک‌ترین ترسی از حمله‌ آنها سپری کند.

جادوی او نه تنها بر شیرها بلکه بر سایر حیوانات از جمله چیتا، پلنگ و حتی کفتار هم کارگر است و آنها تهدیدی برای او محسوب نمی‌شوند. شیرها مورد علاقه‌ او هستند و این بسیار حیرت‌انگیز است که او چگونه با مهربانی آنها را لمس می‌کند، می‌بوسد، در آغوش می‌گیرد و با آنها بازی می‌کند در حالی‌که آن‌ها با دندان‌های تیزشان می‌توانند به سادگی ورقه‌ ضخیمی از فولاد را گاز بزنند!

مردی با چشمان از حدقه بیرون زده
 
مردانی از سراسر جهان با خارق ‌العاده ‌ترین توانایی‌ ها

کلودیو پینتو می‌تواند هر دو چشمش را به اندازه ی چهار سانتی‌متر یا 95% از حدقه خارج کند. او امروزه قصد دارد که رکوردی جهانی ثبت کند. آقای پینتو آزمایش‌های بسیاری را انجام داده است و به گفته‌ پزشکان تا به حال دیده یا شنیده نشده که کسی بتواند به اندازه‌ او چشمانش را از حدقه خارج کند.
 
آقای پینتو می‌گوید: این یک راه بسیار ساده برای به دست آوردن پول است. من می‌توانم هرکدام از چشمانم را به اندازه چهار سانتی‌متر از حدقه بیرون بزنم، این یک موهبت و استعداد الهی است و من احساس می کنم که خوشبختم!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره