وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انتشار عکسهای برهنه دختر20 ساله مصری+عکس

انتشار عکسهای برهنه دختر20 ساله مصری+عکس

به گزارش ایران ناز  یک دختر ۲۰ ساله مصری که می‌گوید عضو جنبش ۶ آبریل است با انتشار عکس کاملا برهنه خود روی وبلاگ، فیسبوک و توی‌تر شخصی‌اش جنجال به راه انداخت.به گزارش العربیه ، علیا ماجده المهدی که امروز چهارشنبه بیست ساله شد اقدام خود را «جنبش آزادیخواهی آنلاین» نامیده است و دختران عرب دیگری نیز اعلام داشتند برای همبستگی با علیا عکس‌های برهنه خود را رسانه‌ای خواهند کرد.

عکس علیا همچنان بر روی صفحات شخصی وی در شبکه‌های اجتماعی و نیز یوتیوب قرار دارد. هنگامی که وی روز یکشنبه گذشته به عنوان نخستین دختر عرب دست به چنین اقدامی زد و دیوارهای حیا در جوامع عرب را شکست، هزاران نفر از کاربران خشمگین، کنجکاو و هوادار علیا نسبت به این جنجال واکنش نشان دادند.

انتشار عکسهای برهنه دختر20 ساله مصری+عکس

علیا در وبلاگ شخصی خود که آن را «مذکرات ثائرة» (یادداشت‌های یک زن انقلابی) نامیده است در زیر عکس بزرگ خود نوشته است، «نخست درباره زنانی که در آغاز دهه ۷۰ میلادی در دانشکده هنرهای زیبا به عنوان مدل در برابر نقاشان مرد لخت می‌شدند قضاوت کنید و کتاب‌های هنری را پنهان کرده، مجسمه‌های برهنه را بشکنید، سپس در برابر آینه لخت شوید و بدن‌های خود را که بادید تحقیر آمیز به آن‌ها نگاه می‌کنید به آتش بکشید تا پیش از فرستادن اهانت‌هایی با مضمون تبعیض جنسی به من و نفی حق آزادی بیان من، برای همیشه از عقده‌های جنسی خود‌‌ رها شوید».

علیا در زیر عکس خود عکس برهنه یک مرد جوان مصری را گیتار به دست منتشر کرده است. در این صفحه همچنین تابلویی از کار فادی موریس که دختر لختی را نقاشی کرده است و نیز عکس‌های زنان لخت دیگر نیز منتشر شده است. علیا سه عکس مختلف از خود منتشر کرده است؛ یکی با نوار چسب بر روی لب‌های خود، و دیگری با نوار چسب بر روی چشمان خود، اما بار سوم به جای پوشاندن گوش‌های خود با نوار چسب جای دیگری از بدنش را پوشانده است.

در هر ثانیه سه نفر به بینندگان این وبلاگ افزوده می‌شود و بیشترین آن‌ها که از کشورهای مختلف عربی هستند با وی اعلام مخالفت کرده‌اند، اما جالب اینکه تعداد زنانی که با وی اعلام هبستگی کرده‌اند بیشتر است. برخی از آن‌ها نیز اعلام داشته‌اند در شرایط مناسبی عکس‌های لخت خود را منتشر خواهند کرد.

از سوی دیگر جنبش ۶ آوریل که یکی از مهم‌ترین گروه‌هایی است که انقلاب علیه حسنی مبارک را رهبری کرد با انتشار بیانیه‌ای عضویت علیا در این جنبش را رد کرد و به دنبال آن علیا نیز اعلام کرد که عضو این جنبش نیست در حالیکه پیش‌تر خود را وابسته به آن اعلام کرده بود.

او تاکید کرد عکس‌های خود را در خانه پدری‌اش انداخته است نه در خانه دوست پسرش کریم عامر.  

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره