وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عجیب ترین ازدواج دنیا نزد اعراب: ازدواج 5 شنبه!

عجیب ترین ازدواج دنیا نزد اعراب: ازدواج 5 شنبه!
یک روزنامه سعودی در شماره چند روز پیش خود، طی گزارشی ویژه اعلام کرد، بیش از یك سال است كه نوعی ازدواج با هدف لذت جنسی در یمن رواج یافته که «ازدواج پنج‌شنبه» نام دارد.
 
این روزنامه عربستانی در ادامه گزارش خود افزود: بیشتر مشتریان این نوع ازدواج‌ها گردشگران عرب کشورهای حوزه خلیج فارس هستند که برای گذراندن تعطیلات خود، در فصل تابستان به کشور سرسبز یمن می‌روند. در همین حال "نبیل الفقیه" وزیر گردشگری یمن با رد این گزارش اظهار داشت:
 
مردم یمن به داشتن اخلاق نیکو و اندیشه های محافظه کارانه و شدید شهرت دارند و از همین رو به هیچ وجه این مردم نمی‌توانند تن به چنین کارهایی بدهند. وی در ادامه افزود: بی‌شک نمی‌توان در هیچ قبیله یمنی چنین ازدواجی را که ازدواج پنج‌شنبه نام داشته باشد را پیدا کرد.
 
عادات و عقاید یمنی این اجازه را نمی‌دهد که ازدواجی غیر شرعی و غیر قانونی مانند «متعه»، «المیسار»، «عرفی»، «وناسة» و «المصیاف» در این کشور صورت گیرد. گفتنی است این چند نوع ازدواج‌ طی یک دهه اخیر در کشورهای عربی رواج یافته و از برخی جهات شبیه به ازدواج مؤقت است. ازدواج نوع میسار را بیشتر دانشجویان انجام می‌دهند. ازدواج عرفی نیز مانند آن است. ازدواج المصیاف بیشتر در تابستان که فصل گردشگری است، صورت می‌گیرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره