وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خداحافظی اثرگذارترین زن جهان از دنیای سینما

خداحافظی اثرگذارترین زن جهان از دنیای سینما
این مجری ۵۷ ساله، که به عنوان یکی از اثرگذارترین زنان جهان شناخته می شود، در این برنامه از پیش ضبط شده، در سخنانی که آن را نامه عاشقانه به مخاطبان خواند، به حاضران در استودیو و بیننده های برنامه اش گفت که چقدر برایش اهمیت دارند.
 
به گزارش ایران ناز آخرین قسمت این برنامه پس از یک ویژه برنامه دوروزه در یونایتد سنتر شیکاگو با حضور مدونا و بیانسه ضبط شده بود. طرفداران اپرا که آخرین برنامه او را دیده اند می گویند که هنگام آخرین خداحافظی، در چشمان او اشک جمع شده بود. اپرا گفت: “این خداحافظی نیست. این فقط تا وقتی است که ما باز یکدیگر را ببینیم.” برنامه “اپرا” که در ۱۴۵ کشور پخش می شد، تغییرات بنیادینی در ژانر گفت و گوهای تلویزیونی ایجاد کرد و سبب شد که وینفری یکی از اثرگذارترین زنان در آمریکا و نیز ثروتمندترین زن سیاهپوست در جهان شود. 
 
این ستاره تلویزیونی که اخیرا در فهرست موثرترین شخصیت های سرشناس، جای خود را به لیدی گاگا داده بود، در نوامبر ۲۰۰۹ اعلام کرد که به برنامه خود پایان خواهد داد. او در بیست و پنجمین و آخرین سری برنامه های خود، روی صحنه با جان تراولتا رقصید و تمام حاضران در آن برنامه را به سفر به استرالیا مهمان کرد.
 
از دیگر لحظه های به یاد ماندنی در این سری برنامه ها، گفت و گوی او با باراک و میشل اوباما، جورج بوش، رییس جمهور سابق آمریکا و خانواده مایکل جکسون بود. در آخرین برنامه که در مقابل چشم ۱۳۰۰ نفر برگزار شد، بخش هایی از سخنان تام کروز، آرتا فرانکلین، تام هنکس و استیوی واندر درباره اپرا وینفری پخش شد.
 
سال های پردردسر آغازین اپرا وینفری در سال ۱۹۴۵ در می سی سی پی از مادری نوجوان به دنیا آمد. او در سال ۱۹۶۷ از خانه گریخت. در سال ۱۹۶۸ در ۱۴ سالگی باردار شد ولی بچه خود را از دست داد. در سال ۱۹۷۱ نزد پدرش در نشویل رفت، در دانشگاه تنسی به تحصیل پرداخت و همزمان، به طور نیمه وقت در رادیو محلی مشغول به کار شد. به گزارش ایران ناز اپرا در سال ۱۹۶۷ مجری خبر تلویزیونی در بالتیمور و در سال ۱۹۸۳ مجری برنامه صبحگاهی تلویزیون شیکاگو شد. او در سال ۱۹۸۵ در فیلم رنگ ارغوان استیون اسپیلبرگ بازی کرد.
 
در سال ۱۹۸۶ نخستین برنامه “اپرا” به صورت سراسری در آمریکا پخش شد. در ماه ژانویه امسال، اپرا شبکه تلویزیونی خود را راه اندازی کرد. این شبکه بیست و چهارساعته به پخش برنامه هایی در حوزه سبک زندگی می پردازد. این شبکه که OWN، یا شبکه اپرا وینفری نام دارد، حاصل سرمایه گذاری مشترک با شبکه دیسکاوری است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره