وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تجاوز وحشیانه مامورحراست به یک دانشجو !!

تجاوز وحشیانه مامورحراست به یک دانشجو !!
در حالی که تقریبا از یک هفته پیش دانشجویان غیور کشور بر سر بیرون آمدن چند تار موی دانشجوی استاد زرین‌کلک در کلاس درس دانشکده هنرهای زیبا راهپیمایی و تظاهرات برپاکرده‌اند و سر و صدا می‌کنند که اسلام بر باد رفته است از دانشگاه رازی کرمانشاه روز چهارشنبه گذشته خبر رسیده است یا بهتر است بگویم درز کرده است که یک مامور حراست به یک دختر دانشجو در دانشگاه تجاوز کرده !
این مامور حراست که به گفته دانشجویان تا پیش از این فاجعه مامور نبوده بلکه مدیر حراست دانشگاه تشریف داشته است به همراه دختر دانشجو دستگیر و سپس روز دوشنبه آزاد شدند.مدیر فعلی حراست دانشگاه که با ایسنا هم مصاحبه کرده گفته است که جناب متجاوز به جرم حمل سلاح و رابطه با نامحرم دستگیر شده.
از طرفی رئیس دانشگاه هم گفته که اتفاقا از چند ماه پیش هم به رفتار این مامور حراست مشکوک بوده‌اند اما او را دستگیر نکرده‌اند چون نیروهای امنیتی – شما بخوانید اطلاعاتی – گفته‌اند که فعلا او را دستگیر نکنید تا ما اطلاعاتمان را کامل کنیم ! نزدیک به ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه رازی هم در اعتراض به این اتفاق تجمع کردند و خواستار برخورد با این فرد شدند.
در همین حال به گفته مدیر دانشگاه این فرد از دانشگاه اخراج شده در حال حاضر و پرونده‌اش به قوه قضائیه رفته است.حالا جالب اینجا است که امروز وقتی این خبر زشت آمد ساناز با مدیرکل حراست وزیر علوم تماس گرفت که ماجرا از چه قرار است؟ آقلی مدیرکل اول که از اصل اعلام کردند از این ماجرای کوچک نه چندان مهم بی‌خبراند !
بعد هم که با سوالات دیگری رو به رو شدند فرمودند که من این روزها خیلی درگیر پرونده دانشگاه امیرکبیر بودم و بله پرونده دانشگاهی که شما هم می‌گویید همینجا روی میزم است اما هنوز وقت نکرده‌ام آن را بررسی کنم!! بنابراین لازم نیست گزافه‌گویی کنم.همه چیز روشن است.روز چهارشنبه این خبر از کرمانشاه می‌رسد و روز پنج‌شنبه استاد زرین‌کلک در تهران می‌شود پیراهن عثمان …..

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره