وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

صدها چهره در یک صورت! + (تصویر دیدنی )

صدها چهره در یک صورت! + (تصویر دیدنی )
یک گرافیک‌کار فرانسوی دست به ساخت تصویر انیمیشن ترکیبی زده که صدها چهره را به طور یکپارچه و پشت سر هم در یک تصویر جمع کرده است.
به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این آمیختگی تصاویر توسط میشل ریناود، گرافیست حرکتی فرانسوی با عکس‌های سیاه و سفیدی که توسط مایکل جانگ، ‌عکاس آمریکایی گرفته شده، به وجود آمده است.
این فایل گیف (GIF) با فشرده‌سازی چندین تصویر در یک انیمیشن شکل گرفته که بخشی از یک ویدئوی یک و ۲۴ دقیقه‌ای را شکل می‌دهد.
 
گیف یک فرمت تصویر بیت‌مپ است که برای اولین بار در سال ۱۹۸۷ معرفی شد. از این فرمت بیشتر برای انیمیشن‌های کوچک یا کلیپ‌های وضوح پایین از تلویزیون یا فیلم استفاده می‌شود.
این مجموعه با یک سری چهره تار از پرتره‌های «هوای تابستان» جانگ که از شرکت‌کنندگان یک رقابت برای ارائه گزارش هواشناسی در یک تلویزیون محلی در سال ۱۹۸۳ گرفته شده، آغاز می‌شود.
در این تصاویر با چهره‌های پیر و جوان، خندان و جدی روبرو می‌شویم که به طور چشمگیری وسعت داده شده و منقبض می‌شوند. چهره‌های زنانه به چهره مردانی با سبیل چخماقی و نوجوانان کک ‌ومکی با پوزخندی بر چهره تبدیل می‌شوند.
ریناود در گفت‌وگو با میل‌آنلاین اظهار کرد: من گیف را به عنوان یک رشته خاص خود دوست دارم. آنها یک گروه کوچک تصاویر منتخب را برای چندین بار در هم پیچانده و بر جزئیات مانند یک فیلم کوتاه هیپنوتیزمی به شدت تاکید دارند. من با نسخه گیف آمیختگی، توانستم یک شکل‌گیری (مورفینگ) را درون یک شکل‌گیری دیگر قرار داده و سپس آمیختگی ویدئویی را به آن اضافه کردم.
ریناود از طریق شرکت خود با نام «دونون» به آفرینش و ساخت آنچه خود پروژهای بدیع، تعاملی و جالب می‌نامد، می‌پردازد.

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره