وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تجاوز هنرپیشه معروف به چندین دخترحقیقت دارد

تجاوز هنرپیشه معروف به چندین دخترحقیقت دارد
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ناجا در خصوص انتشار خبری تحت عنوان ”گزارش تکان دهنده از پشت صحنه سینما!” در یکی از نشریات گفت: تا کنون پرونده ای تحت عنوان ”خودکشی دختری به دلیل آزار و اذیت هنر پیشه معروف” به پلیس آگاهی واصل نشده است.
به گزارش ایران ناز به نقل از پانا، آبانماه امسال در یکی از نشریات‏، خبری تحت عنوان ”گزارش تکان دهنده از پشت صحنه سینما!” منتشر شده بود. براساس این خبر، دختر ۲۰ ساله ای به منظور نوشتن زندگی نامه یکی از بازیگران معروف سینما به محل دفتر کار او رفته که مورد تعرض قرار می گیرد و در نهایت به دلیل ناامیدی از احقاق حق خود دست به خودکشی می زند. همچنین درادامه این خبر آمده است که سه قربانی دیگر، توسط این هنرپیشه معروف، مورد تعرض قرار گرفته اند.
سرهنگ ”هادی مصطفایی” معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص خبر منتشره فوق گفت: در تمام وقایع خودکشی که احتمال جنایت و دگر کشی متصور باشد، یا اینکه بررسی انگیزه و نقش احتمالی سایر افراد و جرم های ارتکابی بر قربانی، نیاز به تحقیقات پلیسی داشته باشد، پرونده از طرف مراجع قضایی به پلیس آگاهی ارجاع و تحت رسیدگی قرار می گیرد.
وی افزود: برابر سوابق موجود، تا کنون پرونده ای با مضمون و محتوای ذکر شده به پلیس آگاهی واصل نشده است. سرهنگ مصطفایی یادآور شد: همان طور که می دانید، در مراحل تحقیق و دادرسی به یک پرونده، شهرت، بازیگر سرشناس بودن ، یا داشتن سمت رسمی و غیره، هیچکدام مانع تحقیق نیست و دراین مورد خاص نیز، چنانچه شکایت یا اطلاعاتی از طرف خانواده یا افرادی که مورد تعرض قرار گرفته اند مطرح شود، قطعا برابر روال قانونی اقدام خواهد شد