وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

افشاگری سحر قریشی درباره ممنوع التصویری اش

افشاگری سحر قریشی درباره ممنوع التصویری اش
سحر قریشی روزهای پرمشغله ای را سپری می كند. اگر مشكلی گریبان كارش را نگیرد،در ماههای باقیمانده از سال 90 چند فیلم سینمایی از او روی پرده می رود.
یلدا دلنوازان اما حرف های مهم دیگری هم دارد كه به امروز بر نمی گردد و حكایت اتفاقات دیروز است. قریشی از روزهایی می گوید كه بی دلیل مهر ممنوع التصویر را روی پیشانی خود دید و نتوانست در دومین پروژه متوالی تلویزیونی با سهیلی زاده روی آنتن برود.
او در یك جمله می گوید:عقده ای ندارم كه اگر داشتم اینجا نمی ماندم،اما فرد یا افرادی را كه بی دلیل مرا ممنوع التصویر كردند را به جدم می سپارم. قریشی این را می گوید و ادامه می دهد:اینكه می گویم بدون دلیل واقعا همین طور بود.هر چه پرسیدم گفتند خانم قریشی حاشیه داری.پرسیدم یكی از آنها را نام ببرید.پاسخ می دادند كه زیاد سر زبانها هستی.
می گفتم آخر این هم دلیل شد؟مگر می شود به صرف اینكه سر زبانها باشی،با تو اینطور رفتار كنند. او ادامه می دهد:سر این جریان خیلی از مدیران سازمان صدا و سیما را دیدم.تا خود آقای ضرغامی هم رفتم.برایم حالا مشخص شده كل ماجرا حسادت و سلیقه شخصی بوده است.
اینكه یك نفر برای سیستم تصمیم بگیرد. شاید اگر صد كار دیگر بود اهیمت زیادی برای من نداشت اما آن كار آقای سهیلی زاده اگر روی آنتن می رفت دیگر برای عمرم كافی بود.خدا ازشان نگذرد.