وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تجاوز به دختر 8 ساله در مخفیگاه شیطان

تجاوز به دختر 8 ساله در مخفیگاه شیطان
مرد شیطان صفت که به بهانه پرسیدن آدرس، دختربچه مدرسه‌ای را به مخفیگاه شیطانی خود کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.
چند روز پیش، دختربچه هشت‌ساله‌ای از سوی والدینش به یکی از مراکز درمانی مشهد انتقال یافت و وقتی در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد که وی مورد آزار و اذیت قرار گرفته، ماجرا به پلیس گزارش شد. با حضور ماموران در محل، مادر دختر بچه در تحقیقات گفت:
ظهر امروز درحالی‌که منتظر بودم دخترم از مدرسه به خانه برگردد، خبری از او نشد و همین مسئله باعث نگرانی‌ام شد. نمی‌دانستم چه اتفاقی برای او افتاده و نگرانش بودم تا اینکه بعد از حدود 40 دقیقه تاخیر سروکله دخترم پیدا شد. وقتی او به خانه آمد، مدام اشک می‌ریخت و گریه می‌کرد.
او بی‌حال بود و رنگ پریده به‌نظر می‌رسید اما هر چه از او پرسیدم که چه اتفاقی افتاده، جواب نمی‌داد تا اینکه بالاخره با اصرار من حرف زد و ماجرا را تعریف کرد.
زن جوان در تشریح اتفاقی که برای دخترش افتاده بود، گفت: دخترم در راه برگشت به خانه بوده که در بین راه مردی سوار بر یک موتورسیکلت سه‌چرخ، به او نزدیک شده و آدرس پرسیده، بعد هم از دخترم خواسته که برای نشان دادن آدرس، سوار موتور شود و او هم قبول کرده اما آدرسی که آن مرد درنظرش بوده، خانه‌ای مخروبه در همان حوالی بوده و وقتی به آنجا رسیده‌اند، او دخترم را به زور به خانه برده و مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس همانجا رهایش کرده و متواری شده است.
با اظهارات این زن، درحالی‌که دختر خردسال نیز حرف‌های او را تایید می‌کرد، تحقیقات ماموران برای شناسایی و دستگیری مرد شیطان صفت شروع شد. از آنجا که دختربچه مدرسه‌ای مشخصات کامل این مرد را به خاطر داشت. تیم‌های گشت پلیس وارد عمل شدند و با استقرار در محدوده مورد نظر به گشتزنی پرداختند تا اینکه موفق شدند مرد شیطان‌صفت را شناسایی کنند. این مرد در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و بعد از انتقال به اداره پلیس به ربودن و آزار و اذیت دختر هشت ساله اعتراف کرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره