وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فضول ترین و بیکار ترین مردم جهان شناسایی شدند!

فضول ترین و بیکار ترین مردم جهان شناسایی شدند!
به گزارش ایران ناز بر اساس نظرسنجی جدید معلوم شده است که مردم این کشور اروپایی دوست دارند از اخبار دیگران مطلع باشند.
محققان اجتماعی در گزارشی جنجالی اعلام کرده اند که در یافته های خود به این موضوع دست یافته اند که شهروندان انگلیسی فضول ترین مردم جهان هستند.

در این گزارش که در سایت نیوزلیت منتشر شده است معلوم شده است که شهروندان انگلیسی بیکارترین مردم جهان در کنار پنجره برای مراقبت از اوضاع و احوال همسایه های خود هستند.

بر اساس نظرسنجی که از میان ۲ هزار نوجوان و کودک انگلیسی صورت گرفته است معلوم شده است که بیشتر خانواده های انگلیسی در زمان رفت و آمد همسایه های خود آنها را زیر نظر می گیرند و سعی دارند از مسائل خصوصی یکدیگر اطلاع کسب کنند.

در این گزارش آورده شده است که خود خانواده های انگلیسی اعتقاد دارند این عمل آنها فضولی محسوب نمی شود بلکه فکر می کنند اطلاع از کارهای همسایه ها به امنیت محل زندگی آنها کمک می کند. انگلیسی ها برای توجیه این کار خود می گویند اطلاع از اخبار و اوضاع اطراف حق همه است و هیچ مانع قانونی ندارد و تنها کنجکاوی است.

ایران ناز، بعضی از خانواده های انگلیسی شرکت کننده در نظرسنجی فوق علت کنجکاوری درباره اخبار همسایه های خود را به هیجان بیشتر مربوط می دانند و اعتقاد دارند اطلاع از زندگی دیگران رنگ و بوی زندگی خودشان را تغییر می دهد و موجب هیجان می شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره