وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز شنبه 19 آذر 1390

فال و طالع بینی روز شنبه 19 آذر 1390
فروردین:
برای مدتی بازی و تفریح را رها كنید؛ در این روزها كارهای مهمتری دارید كه باید آنها را انجام دهید و زمان هم به سرعت می‌گذرد. خوشبختانه، شما آماده هستید كه كارهای لازم را به خوبی انجام دهید، اگرچه كمی‌ آن را به عقب می‌اندازید. افسوس نخورید كه زمانی برای خوشی و بازی در این روزها ندارید، اما من به شما روزهای خوب و شادی را نوید می‌دهم كه قبل از تعطیلات به استقبال شما خواهند آمد.
 
اردیبهشت:‌
اگر شما تا امروزآدمی‌ بودید كه برای بدست آوردن رضایت دیگران هر كاری كه می‌توانستید برایشان می‌كردید، الان زمان آن رسیده كه كمی‌هم به فكر خودتان باشید. خوشبختانه، ماه بار دیگر به نشان شما آمده تا دنیایتان را از شادی و نشاط پر كند. در این روزها ماه مهربان سعی می‌كند دنیایی نو برایتان بسازد كه در آن روابط عاشقانه زیبا و عمیقی وجود دارند. پس امروزانرژی تان را هدر ندهید،‌ و با ذهنی آسوده به كارتان برسید.
 
خرداد:
امروز ماه وارد دوازدهمین خانه شما می‌شود، یعنی زندگی شخصی شما؛ در این روزها احساس می‌كنید كه كمی‌ نیاز به آرامش در دنیای شخصی و خصوصی خود دارید پس زندگی اجتماعی را برای مدتی رها می‌كنید تا با خودتان تنها باشید. ممكن است بعضی از اطرافیان شما را دست انداخته و شما را مردم گریز بخوانند، وحشت زده نشوید. آنها فقط درك نمی‌كنند كه شما قبل از اینكه بخواهید دوباره كاری انجام دهید و به اجتماع بازگردید كمی‌هم نیاز به آرامش و تقویت روح و روان خود دارید.

تیر:
ورود ماه به ثور لذت جو ممكن است این طور نشان دهد كه شما را از حمایت خرچنگ بازمی‌دارد. معمولا، شما می‌خواهید كه شاد و با نشاط باشید و دوست ندارید كه هچ چیز مانع شما برای رسیدن به شادمانی باشد. حتی اگر ترجیح می‌دهید كه در خانه باشید جامعه به شما توجه كرده و خوشی و شادمانی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.
 
مرداد:
امروز بیشتر از روزهای قبل درگیر كار و فعالیت‌های شغلی خود هستید چون ماه وارد دهمین خانه كار و شغل شما شده است. شما می‌دانید چه می‌خواهید و بسیار مصمم هستید كه می‌توانید نقشه‌های خود را جامه عمل بپوشانید. اما مواظب باشید، اگر بخواهید كه سر سخت باشید و لجبازی كنید، موانعی بر سر راه شما به وجود خواهد آمد. تاكتیك‌هایتان را عوض كنید تا شرایط تغییر كند. انعطاف پذیری به شما كمك می‌كند تا در مسیر موفقیت پیشرفت كنید.

شهریور:
بازگشت ماه به ثور به شما یادآوری می‌كند كه باید راه تازه‌ای برای رسیدن به جنبه عملی زندگی پیدا كنید. یعنی راهی بیابید كه بتوانید برنامه‌های خود را عملی كنید؛ فكر شما پر از ایده‌های ناب و عالی است. بعضی از آنها شدنی است و بعضی هم نه! اما شما توانایی این را دارید كه ایده‌های زاید و غیرضروری را دور ریخته و توجه خود را روی آنهایی بگذارید كه می‌دانید اثر درست می‌دهند و عملی می‌شوند. تنبلی نكنید، این فرصت بسیار مهمی‌است كه نباید آن را از دست بدهید.

مهر:
اكنون ماه دارد از ثور می‌گذرد- نشان‌های دیگر ونوس باشخصیت- شما نیاز دارید كه این روزها یك رابطه عمیق و پایدار داشته باشید. اما این معجزه امشب بوقوع نمی‌پیوندد؛ شما باید به فعالیت‌های بدنی و روحی خود ادامه دهید. با جذابیت‌های ظاهری و سطحی تمركزتان را از دست ندهید. منتظر یك عشق واقعی باشید!

آبان:
دیگران ممكن است كاری كنند كه شما امروز احساس كنید كه دارید دیوانه می‌شوید، مخصوصا اگر خیلی كند حركت كنند. به نظر می‌رسد كاری از دست شما بر نمی‌آید. متاسفانه، شما از وقت تلف كردن خوشتان نمی‌آید و از اینكه منتظر كسی بمانید متنفر هستید. چند نفس عمیق بكشید تا كمی ‌آرام شوید. مطمئن باشید فردا همه به چیز به روال عادی خود خواهد بازگشت.
 
آذر:
تنها كاری كه امروز می‌توانید بكنید تا بتوانید كار خودتان را بكنید این است كه از بحث و مجادله درباره احساسات تان اجتناب كنید. اگر برای اینكه بگویید چه می‌خواهید تحت فشار هستید این ممكن است احساسات شما را برانگیخته كند كه در آخر منجر به درگیری خواهد شد. اما الان بهتر است كه ایده‌های عالی خود را نگه دارید تا بعدا درباره چگونگی عملی شدن آنها صحبت كنید.
 
دی:
اكنون ماه با زمین هر دو در نشان شما هستند، حركت او از پنجمین خانه خلاقیت می‌تواند به شما آن حمایتی را كه نیاز دارید بدهد. برگشتن به اصول اساسی می‌تواند استراتژی حساسی باشد و می‌توانید پایه‌های این كار را طی هفته‌های آینده بریزید. هر چه شما زندگی را راحت تر بگیرید، فردا باز برایتان راحت تر خواهد شد و به مرور فشاری كه برای تغییربه آن می‌دهید او را متحول خواهد كرد.

بهمن:
ورود ماه به ثور پایدار موجب می‌شود كه اندیشه‌های درونی شما تقویت شده ، و این سیاره از خانه چهارم شما در حال گذر است.اما این می‌تواند موجب شود كه پریشانی شما تشدید شود و شما با ماندن در طبیعت عاطفی‌تان نمی‌توانید همیشه آرامش داشته باشید. به یاد داشته باشید كه الان لازم نیست كه اقدام خاصی انجام دهید. راه حل این است كه در ذهن تان گذشته را زیر و رو كنید تا بتوانید چیزی پیدا كنید كه برای لحظه حال مفید و چاره ساز باشد.

اسفند:
اقامت ماه در سومین خانه شما یعنی محیط اطراف‌تان یك موهبت است چرا كه بخشی از زندگی شما را آرام می‌كند. بعضی چیزها ممكن است در طی هفته های گذشته بسیار پیشرفت كرده باشد و باز هم ممكن است خارج از كنترل شوند. خدا را شكر، الان به نظر می‌رسد همه چیز تحت كنترل باشد و اگر شما درگیر ناخواسته درگیر مسئله‌ای شدید مطمئن باشید كه به زودی تمام می‌شود. امیدتان به خدا باشد!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره