وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گشت ارشاد 24 متری! + عکس

گشت ارشاد 24 متری! + عکس
به گزارش ایران ناز به نقل از شیعه آنلاین: این گشت ارشاد كه یك كامیون بزرگ است، بصورت سیار فعالیت می كند و قرار است در مناطق و محله های مختلف شهرهای شرق عربستان سعودی بچرخد و در صورت موفق بودن عمل وی، در آینده ای نزدیك گشت های ارشاد سیار دیگری برای شهرهای دیگر عربستان ایجاد خواهد شد.
به گفته «محمد مرشد» از مسئولان «هیئت امر به معروف و نهی از منكر»، هدف اصلی راه اندازی این گشت ارشاد، بالا بردن سطح آگاهی دینی مردم و ارشاد كردن آنان و در صورت نیاز تذكر دادن به آنها است. دستور استفاده از این كامیون بزرگ كه بیش از ۲۴ متر طول و ۴ متر عرض دارد به عنوان گشت ارشاد، توسط شاهزاده «محمد بن فهد بن عبدالعزیز آل سعود» حاكم منطقه شرق عربستان سعودی صادر شده است.
 

 
 

درون این كامیون به چهار بخش تقسیم شده كه هر یك برای یك كار خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. بخش اول به مسائلی همچون امنیت فكری، نماز، سحر، جرایم تكنولوژی، جوانان و زنان اختصاص دارد.
بخش دوم سالنی است برای نمایش دادن فیلم های مستند و كیلیپ های چند دقیقه در زمینه های مختلف اجتماعی، اخلاقی و غیره. بخش سوم كه بخش دانستنی ها نام دارد، دارای سه دستگاه رایانه است كه در آن فعالیت های مختلف آموزشی و نیز مسابقات مختلف كامپیوتری در موضوعات فرهنگی و دینی برگزار می شود.
اما بخش چهارم به فعالیت های خارج از كامیون اختصاص داد به گونه ای پنجره های در یك سمت این كامیون ایجاد شده و نیروهایی كه در این گشت فعالیت می كنند از طریق آن با فضای بیرونی ارتباط برقرار می كنند و به پرسش های مردمی نیز پاسخ می دهند و با آنان به بحث و جدل در موضوعات دینی می پردازند.