وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنی که مدتی است همه را سرکارگذاشته! + عکس

زنی که مدتی است همه را سرکارگذاشته! + عکس
یک علاقه مند سینما در فیلم "سیرک" اثر چارلی چاپلین در تصویر غیرقابل توضیحی، زنی را کشف کرد که به نظر می رسد مشغول صحبت با تلفن همراه است.
کارشناسان سینما از دیرباز بر این عقیده بودند که چارلی چاپلین، نابغه بزرگ سینما بوده است. اکنون به نظر می رسد که چاپلین به ویژه در شکار صحنه های شگفت انگیز واقعا یک نابغه بوده است. شاهد این ادعا، فلیمی است که چاپلین در سال 1928 ساخته است.
جورج کلارک علاقه مند سینما پس از یکسال بررسی به تازگی فیلمی را بر روی "یو تیوب" گذاشته است که نشان می دهد در فیلم "سیرک" زنی مشغول صحبت با تلفن همراه است. در این فیلم زنی دیده می شود که دست خود را نزدیک گوش خود گرفته است و درحالی که تنها مشغول راه رفتن در خیابان است حرف می زند. کلارک معتقد است که می تواند یک دستگاه سیاه رنگ شبیه به تلفن همراه را در دست این زن ببیند و با قرار دادن این فیلم در اینترنت یک جریان احساسی را در خصوص امکان سفر در زمان ایجاد کرده است. درحالی که کارشناسان و کسانی که به سفر در زمان اعتقادی ندارند به دنبال توضیحاتی برای این تصویر هستند.
 
 
 
 
 

بعضی از اطلاعاتی که در فیلم جورج کلارک ارائه می شوند بسیار گیج کننده اند به طوریکه این فرضیه را مطرح می کنند که فیلم دستکاری شده است. برخی دیگر از مخالفان فرضیه سفر در زمان معتقدند که این زن مشغول خاراندن گوش خود است و یا تلاش می کند که صورت خود را از جلوی دوربین چاپلین و یا حتی نور آفتاب بپوشاند.
یک فیزیکدان نجوم در توضیح این فیلم گفت: "بی شک، تئوری سفر در زمان بسیار مورد توجه قرار دارد اما حتی اگر سفر در فضا و زمان ممکن باشد بسیار غیرمحتمل است. هیچ راهی وجود ندارد که این زن از طریق آن قادر باشد چیزی بزرگتر از یک ذره درون اتمی را با خود حمل کند.
" براساس گزارش ایران ناز، وبلاگ نویسان فناوری در خصوص این ویدئو که تاکنون صدها هزار بازدیدکننده داشته است توضیح داده اند که این زن احتمالا مشکل شنوایی داشته و این دستگاه احتمالا نوع جدیدی از سمعکی به نام "سمعک آئودی فن کربنی مدل 34 A وسترن الکترونیک" بوده که شرکت زیمنس در سال 1924 اختراع کرده است. این دستگاه یک میکروفن کربنی داشته که به یک دیافراگم الکترومغناطیسی وصل می شود و نزدیک به گوش می لرزیده است." جزئیات این سمعک هنوز در روی وب سایت زیمنس در بخش تاریخچه شرکت در دسترس است. حتی اگر فرضیه سمعک از سایر فرضیه ها معتبرتر باشد هنوز مشخص نیست که چرا این زن مشغول حرف زدن با خود بوده است. آیا واقعا وی یک سفرکننده در زمان است؟

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره