وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اتمام سربازی دختران بشرط تجاوز فرمانده !!!+ عکس

اتمام سربازی دختران بشرط تجاوز فرمانده !!!+ عکس
به گزارش ایرانا ناز به نقل از فارس، در این هفته موشه کاتصاو رئیس اسبق رژیم صهیونیستی به جرم تجاوز به کارمند زن خود روانه زندان شد.
اتمام خدمت سربازی دختران اسرائیلی به شرط تجاوز فرمانده در سه ماهه اخیر نیز گزارش‌هایی از رفتارهای زننده اخلاقی در ارتش در مطبوعات رژیم صهیونیستی منتشر شد که در نوع خود بی‌سابقه است. «ارتش اسرائیل در بحران اخلاقی» و «زنا و لواط پدیده رایج میان افسران» از جمله مواردی است که زنگ خطری جدی برای سران نظامی اسرائیل به صدا در آورد.
در حالی که هشدارها در ارتش رژیم صهیونیستی درباره انحطاط اخلاقی افسران، وضعیت این نیروی نظامی را وخیم نشان‌ می‌دهد، هر روز مسائل مختلفی از زنا و لواط‌ و آزار جنسی در ارتش فاش می‌شود. «تجاوز جنسی به زن و مرد» در ارتش رژیم صهیونیستی پدیده‌ای بی‌مثیل شده است که در هیچ یک از ارتش‌های کشورهای دنیا چنین انحطاط اخلاقی سنگینی از آن گزارش نمی‌شود. انحراف‌های اخلاقی افسران بلندپایه اسرائیلی در دوره اخیر چنان افزایش یافته است که اکنون پسران و دختران زیر 18 سال قربانی آن شده‌اند.
موضوع به حدی وخیم شده است که رسانه‌های اسرائیلی فریاد می‌زنند که باید برای حل این بحران در ارتش اسرائیل و واحدهای نظامی این رژیم راهکاری سریع یافته شود. روزنامه روزالیوسف مصر در گزارشی از این پدیده، به جدیدترین موارد کشف و رسوا شده در ارتش این رژیم پرداخت و در گزارشی به نام «ارتش اسرائیل مدرسه تجاوز و رفتارهای رکیک» نوشت: سال جاری، رژیم صهیونیستی شاهد حوادثی متعدد از این موصوع است که رسانه‌ها برخی از آن را اعلام کردند و درباره آن هشدار دادند.
اتمام خدمت سربازی دختران به شرط تن‌دادن به تجاوز فرمانده * پرونده «عاطف زاهر» رئیس واحد نیروی اقلیت‌ها در وزارت دفاع اسرائیل زاهر افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی است که با ده‌ها دختر جوانی که سه سال دوره خدمت نظامی اجباری خود را زیر دست او گذرانده‌اند تجاوز کرده است اما اکنون وی به تجاوز به ۹ مورد متهم است زیرا ده‌ها نفر دیگر از ترس به پایان نرسیدن خدمت اجباری آنان سکوت کرده‌اند.
روزالیوسف افزود: این افسر اسرائیلی، رابطه کامل جنسی با این دختران را در مقابل پایان کامل دوره خدمت سربازی این دختران انجام می‌داد و آنان را با نمرات عالی ترخیص می‌کرد به طوری که پس از پایان دوره سربازی با نمرات عالی فرصت شغلی بهتری می‌داشتند.
وی دختران سرباز را از روزهای اول سربازی برای خود تعیین می‌کرد ولی زمانیکه در رسیدن به یک دختر به دلیل استنکاف باز می‌ماند متوسل به راه‌های عجیب می‌شد که از جمله آن استفاده از دختران سرباز دیگری بود که در اواخر دوران سربازی خود بودند و آنان را مامور می‌کرد تا با قربانی جدید صحبت و وی را متقاعد کنند زیرا در غیر این صورت سرباز مورد نظر نمی‌توانست دوره سربازی سه ساله خود را با موفقیت طی کند.
رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که زاهر 46 ساله تاکنون به 9 مورد که دارای اسناد بوده و در فاصله سال‌های 2007 تا 2011 بوده است متهم شده و دادگاه نظامی وی را خلع درجه و به 15 سال زندان محکوم کرده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره