وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زشتی های یک بدعت ناروا + عکس (18+)

زشتی های یک بدعت ناروا  + عکس (18+)
کسانی که هنوز در وادی قمه زنی سیر می کنند آگاه باشند تصاویر زیر مشتی است نمونه خروار از آنچه همه ساله از دین اسلام و مذهب شیعه به جهان می نمایانند.
ایران ناز – برغم تلاش های علمای پیشروی شیعه برای منع عزاداران از دست یازیدن به بدعت قمه زنی ،‌هنوز این اقدام در ایام تاسوعا و عاشورا در میان برخی عزاداران حسینی رواج دارد. تصاویری که می بینید مربوط به صحنه های رقت انگیز بعد از قمه زنی در لبنان است که در "الاخبار انگلیسی" منتشر شده است. قمه زنی بدعتی است که متأسفانه همه ساله توسط برخی عزاداران حسینی انجام می شود و چهره نامعقولی از دین عرضه می کند.
البته چند سالی است که با فتوای رهبر انقلاب و روشنگری های صورت گرفته در رسانه ها ، تا حد قابل توجهی این بدعت ناروا از دامن فرهنگ عاشورا زدوده شده است اما هنوز در برخی مناطق مانند کربلا ، نجف و نقاطی از لبنان ، گروه هایی از شیعیان با تصور ثواب الهی بر فرق سر خود قمه می زنند تا تصاویر رقت بار این کار بلافاصله در سراسر جهان به عنوان یک آموزه شیعی(!) و نه یک بدعت مخرب ، منتشر شود و دستاویزی شود برای تبلیغ علیه شیعه و اسلام .
کسانی که هنوز در وادی قمه زنی سیر می کنند آگاه باشند تصاویر زیر مشتی است نمونه خروار از آنچه همه ساله از دین اسلام و مذهب شیعه به جهان می نمایانند و البته آنچه در اینجا منتشر شده ، تعدیل شده ترین و ملایم ترین عکس هاست که نه به خود قمه زنی که به بعد از آن مربوط می شود. تلاش برای زدودن این بدعت از دامن دین و فرهنگ عاشورا وظیفه همه ماست.
 

 

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره