وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

غیراخلاقی ترین و عجیب ترین روش تولید برق!!!!

غیراخلاقی ترین و عجیب ترین روش تولید برق!!!!
ام‌اس‌ان بی‌سی در گزارشی از تصمیم دولت انگلیس برای آزادسازی فعالیت کوره‌های جسدسوزی در "دورهام"، برای تولید برق حاصل از سوزاندن افراد مرده خبر داد.
این تصمیم مشمئزکننده که به طرز فاحشی بی‌احترامی به انسان بعد از مرگ وی تلقی می‌شود، در اکثر ادیان و مکاتب مجاز دانسته نشده و مکاتب آسمانی از انسان‌ها خواسته‌اند که مردگان خود را با احترام در زمین دفن کنند. براساس این گزارش، توربین‌هایی که در این کوره‌های جسدسوزی نصب شده، گرمای حاصل از سوزاندن هر جسد را به ۱۵۰ کیلووات ساعت برق تبدیل می‌کند و برق حاصل از این فعالیت، قرار است به شرکت‌های محلی برق فروخته شود.
ام‌اس‌ان بی‌سی با تلاش برای طبیعی جلوه دادن این حرکت غیرانسانی، عنوان کرده: این کار شاید از دید عده‌ای مشمئزکننده به نظر برسد اما از منظر خیلی‌ها جذاب است و این همان چیزی است که در حال حاضر در فلوریدای آمریکا توسط «استیو لوکر» در حال انجام است.
«استیو لوکر» همچنین عنوان کرده که جسدسوزی در اروپا هنوز جا نیفتاده و لذا کار نصب مبدل و تولید برق از اجساد دارای بازدهی کافی نیست. می‌توان گفت که این کوره‌ها کارایی زیر ۵۰ درصد دارند. حال آنکه در ایالات متحده وضع بدین شکل نیست و با توجه به تعداد اجساد، کوره‌ها دارای بازدهی ۹۰ درصدی هستند!
این اقدام از سوی دول آمریکا و انگلیس، در حالی صورت می‌گیرد که این دو کشور، آلمان نازی را به خاطر انجام آن در جریان جنگ جهانی دوم، مورد حملات شدید قرار داده‌اند و برای جبران این واقعه، بخش اعظمی از خاک کشور فلسطین را برای ابراز همدردی، در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده‌اند. گرچه این کشورها عنوان کرده‌اند که نازی‌ها افراد زنده را در کوره‌ها می‌سوزاندند اما بررسی تاریخ‌دانان و زیست‌شناسان برجسته‌ای نشان می‌دهد که نازی‌ها نیز افراد را پس از مردن آن‌ها برای فرار از بیماری‌های عفونی می‌سوزاندند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره